וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפיטורים: בונוס של 2.5 משכורות באינטל

יובל אזולאי

19.1.2015 / 12:49

חודשים אחרי שהציעה תכנית פרישה מרצון לעובדיה בתנאים משופרים, אינטל מפנקת את העובדים שנשארו בהטבות מפליגות על רקע הביצועים המוצלחים. החברה: "הבונוסים משקפים הצלחת החברה ורווחיותה"

מפעל אינטל בירושלים. רויטרס
מפעל אינטל בירושלים/רויטרס

טוב לעבוד באינטל ישראל: חודשים אחרי שהשיקה תכנית לפרישה מרצון של עובדים, תוך העמדת תנאים משופרים לאלה מבין העובדים המבקשים להצטרף אליה - היום (ב') נודע כי אינטל ישראל תפנק את כל עובדיה בשורה של הטבות שהרבה מאד עובדים במשק יכולים רק להתקנא בהן.

ההטבות כוללות חלוקה של בונוסים על הביצועים המוצלחים של ענקית השבבים האמריקנית בשנת 2014 והכנסות שיא. היקף הבונוסים: 2.5 משכורות לעובד ובנוסף - כל עובד באינטל ישראל יקבל גם מתנה של 500 דולר.

זאת, לאחר שבאחרונה נודע כי יש בכוונת אינטל ישראל לחלק לעובדיה גם מחשבי לוח (טאבלטים), מהלך המבטא את שביעות הרצון של החברה מביצועי העובדים. דובר אינטל ישראל, גיא גרימלנד סירב להתייחס היום לשאלות "גלובס" בנוגע לגובה הבונוסים וההטבות אך מסר כי "בונוסים באינטל ניתנים לכלל עובדי החברה, והם משקפים את הצלחת החברה ואת רווחיותה".

ענקית השבבים יצאה כבר מסוף אוקטובר 2014 בתוכנית פרישה מרצון ל-2,500 מעובדיה על רקע שינויים בתמהיל כוח-האדם של אינטל בישראל, כחלק ממגמה שמובילה אינטל העולמית בכל אתריה. הצעות הפרישה מרצון שהוצעו לחלק מהעובדים כללו קבלת שכר של שנה עד 20 חודשים, מענקים, בונוסים ואופציות בסך של עד כמה מאות אלפי שקלים. באינטל כינו את המהלך כ"שגרתי".

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully