וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ת"א תפקח על מחירים במזנונים במוסדותיה

אילנית חיות

20.1.2015 / 13:35

המחירון של העירייה: 6 שקלים לבקבוק מים, 5 שקלים לקפה או בייגלה, 12 שקל לכריך ו-3 שקלים לקרטיב. הפיקוח יחול בהיכלי הספורט, מרכז הירידים, קיוסקים בשדרות, יפו העתיקה ועוד

שדרות רוטשילד. תמר מצפי, גלובס
שדרות רוטשילד/גלובס, תמר מצפי

עיריית תל-אביב-יפו החליטה להתערב במחירי המזון לצרכן הנגבים במזנונים הפועלים במוסדות העירייה השונים ובתאגידים העירוניים דוגמת היכלי הספורט, מרכז הירידים, מרכז הספורט, קיוסקים בשדרות העיר, יפו העתיקה ועוד.

במסגרת זו קבעה העירייה מחיר מקסימלי לחמישה מוצרים: בקבוק מים מינרלים - 6 שקלים, קפה (כולל קפה הפוך) - 5 שקלים, כריך -12 שקל, בייגלה - 5 שקלים וקרטיב - 3 שקלים.

בכך צועדת עיריית תל אביב יפו אחרי רשות שדות התעופה שפרסמה לאחרונה מכרז להפעלת בית קפה ובמסגרתו קבעה מחיר מקסימלי למספר מוצרים.

גם החלטת עיריית תל-אביב יפו תיכנס לתוקף רק במכרזים הבאים שתפרסם העירייה להפעלת המזונונים. הפיקוח על מחירי מוצרי היסוד יתווסף לפיקוח הנעשה כיום במזנונים בחופי העיר.

לדברי חבר המועצה, מיקי גיצין, מוביל היוזמה העירונית: "אין שום סיבה בעולם שאדם ישלם יותר מ-3 שקלים על קרטיב בים, או חמישה שקלים על קפה בהיכל התרבות. המהלך שהובלתי לפיקוח על המחירים בקיוסקים של המרכזים והתאגידים העירוניים נועד להקל על תושבי תל אביב-יפו ולהגביר את אחריות העיריה על הנעשה במתקנים העירוניים. הפיקוח על המחירים שאנחנו מתחילים היום, הוא צעד ראשון במסגרת תכנית עירונית להורדת יוקר המחיה בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully