וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינסטורם הודיעה על הצלחה בניסוי - המניה מזנקת

26.1.2015 / 17:16

ע"פ תוצאות סופיות של ניסוי פרה-קליני שערכה החברה, עכברים שעברו השתלה של תאי הגזע המיוחדים של בריינסטורם (NurOwn), הפגינו שיפור ניכר בהתנהגויות שונות על הספקטרום האוטיסטי ■ אנליסט: המניה תזנק ב-250% ב-2015

עכבר מעבדה חום. AP
עכבר מעבדה חום/AP

חברת תאי הגזע בריינסטורם מזנקת בחדות בוול סטריט לאחר שפירסמה היום (ב') תוצאות חיוביות של ניסוי תאי גזע בטיפול באוטיזם. ע"פ תוצאות סופיות של ניסוי פרה-קליני שערכה החברה במודל מיוחד של עכברים שמדמים אוטיזם, עכברים שעברו השתלה של תאי הגזע המיוחדים של בריינסטורם (NurOwn), הפגינו שיפור ניכר בהתנהגויות שונות על הספקטרום האוטיסטי.

בריינסטורם ידועה בעיקר בזכות טיפול תאי הגזע שהיא מפתחת לניוון שרירים. לפני שלושה שבועות פירסמה החברה תוצאות סופיות של ניסוי שלב 2A שנערך בבית החולים הדסה עין כרם ב-12 חולי ניוון שרירים מסוג ALS, ולפיהן ב-92% מהחולים ניכר אפקט קליני חיובי בזכות הזרקה חד פעמית של תאי גזע. בימים אלה נמצאת החברה בעיצומו של ניסוי שלב 2 רחב היקף, בשילוב קבוצת ביקורת, בשלושה מרכזים רפואיים בארה"ב.

"אלו תוצאות מרגשות בתוכנית שהתנענו רק ב-2014", אומר ד"ר טוני פיורינו, מנכ"ל בריינסטורם, "השכיחות של התנהגויות על הספקטרום האוטיסטי ממשיכה לגדול, בינתיים ללא טיפולים מאושרים ומספר קטן למדי של טיפולים בפיתוח. עכברי המעבדה שבדקנו הגיבו בעקביות מרשימה בשורה של מדדים התנהגותיים, בייחוד בכל מה שנוגע לקשיחות קוגניטיבית, עד כדי נרמול של חלק מההתנהגויות. עם התוצאות המאוד מעודדות האלו, אנחנו מתכוונים להמשיך קדימה במחקר טיפול תאי גזע באוטיזם בכל הכוח".

בתוך כך, אנליסט הביומד ג'ייסון קולברט מבית ההשקעות מקסים צופה שמניית בריינסטורם תזנק במהלך 2015 בלמעלה מ-250% וקובע לה מחיר מטרה של 14 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully