וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: "אסור שהגז יהיה בשליטת מונופול, זה נזק אדיר"

לילך ויסמן

27.1.2015 / 13:34

יו"ר מפלגת "כולנו" סייר במפעל פניציה ואמר כי "המפעל הוא דוגמא לתרומת הגז לתעשייה הישראלית" ■ "אם ממשלת ישראל הייתה דואגת שיגיע גז למפעל מגבות ערד, כמו שלבסוף הגיע לכאן, לא היינו רואים את ההונאה של הממשלה"

משה כחלון מציג את חזון המפלגה בכנס הפוליטי הראשון במטה של מפלגת 'כולנו', ינואר 2015. ראובן קסטרו
משה כחלוםן/ראובן קסטרו

הבוקר (ג') סייר יו"ר מפלגת "כולנו", משה כחלון, במפעל פניציה. יו"ר המפלגה שוחח עם עובדי המפעל, שמע על תהליכי הייצור וההתייעלות הצפויים בעזרת תמיכת הממשלה בחיבור המפעל לצינור הגז ואמר: "התעשייה הישראלית היא עמוד השדרה של המשק".

כחלון הוסיף ואמר עוד: "מפעל פניציה הוא דוגמא לתרומת הגז לתעשייה הישראלית. המפעל הזה היה על סף סגירה בגלל רשלנות של הממשלה, והיום הוא הצליח להשתקם ואף הרחיב את קווי הייצור שלו. המפעל צפוי להרוויח בשנים הקרובות ולא מעט, ואני מזכיר שוב - הוא כמעט נסגר. אם ממשלת ישראל הייתה דואגת שיגיע גז למפעל מגבות ערד, כמו שלבסוף הגיע לכאן, לא היינו רואים את ההונאה של הממשלה שמבטיחה לתושבים לפתוח מפעלים אחרים, אך בינתיים כל מה שאנחנו רואים זה אנשים מובטלים".

יו"ר מפלגת כולנו אמר עוד כי "אנחנו רואים שמונופול הוא נזק אדיר, גם מונופול הגז וגם ההולכה. מאחורי כל מפעל כזה עומדות מאות משפחות שתלויות בו ואסור לתת לבירוקרטיה להביא לסגירת מפעלים. המנהיגות הפוליטית בישראל לא הצליחה לכנס את כל הגורמים האחראיים לכך ולהביא לפתרון. חשוב לזכור שהגז הוא משאב השייך לאזרחים ולכן אסור שהוא יהיה בשליטת מונופול. צריך לספק את הגז ולשפר את התייעלות המפעלים, ואסור לנו שהגז יישאר באדמה במקום שיזרום לתעשייה ולאזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully