וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות האירועים: ביטולים רבים במלונות וצימרים בצפון

אור ברקת

28.1.2015 / 13:59

חילופי האש בגבול הצפון גררו גל ביטולי הזמנות במלונות ובצימרים בגליל וברמת הגולן. מנהל ההזמנות במלון כפר גלעדי: "בתוך כמה שעות הכל התרוקן"

נפגעים בשורת תקריות של צה"ל עם חיזבאללה בגבול לבנון, ינואר 2015. רויטרס
היתקלויות עם חיזבאללה בגבול הצפון/רויטרס

ההסלמה בגבול הצפון משפיעה במהירות גם על ענף התיירות באזור. בעלי מלונות בגליל וברמת הגולן מדווחים כי כבר היום (רביעי) נרשמים ביטולים רבים של הזמנות חדרים לסוף השבוע ואף עזיבות של נופשים שכבר שהו באזור.

"כל ההזמנות שהגיעו לסוף השבוע הקרוב ואף מעבר לכך בוטלו", אומר ראובן ממלון אלסקה אין במטולה. "האירוע אמנם לא התרחש במטולה, אלא בקרבת מקום, ומדובר באירוע צבאי ולא אזרחי - אבל כנראה שמה שרואים מכאן לא רואים משם". לדבריו, "האירועים הביטחוניים האלה קורים בכל הארץ ואני קורא לאזרחים להמשיך לצאת ולהתארח".

גם מנהל ההזמנות במלון כפר גלעדי מדווח על ביטולים רבים. "היינו אמורים להיות בתפוסה מלאה בסוף השבוע ובתוך כמה שעות הכל התרוקן", הוא מודה. "מתוך 350 איש שהיו אמורים להגיע למלון, נשארו כרגע כ-80 – והיד עוד נטויה".

מנהלת מלון טל החרמון בשאר יישוב, נעמי אנוך מספרת כי עד כה היה המלון בתפוסה מלאה – אך בעקבות האירועים נרשמו עשרות ביטולים. "אשמח אם יחזרו", אמרה אנוך, "אבל לא אקח על עצמי אחריות לקרוא להם לחזור. אני עדיין לא יודעת מה יתפתח. המצב הזה נהפך כבר לשגרה - אבל החיים נמשכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully