וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים קוק נחת בסופ"ש בישראל; יחנוך את משרדי אפל

צחי הופמן

16.2.2015 / 10:52

קוק משתכן עם בן זוגו במלון בוטיק בת"א ■ מטרת הביקור של קוק היא לחנוך את משרדי החברה השוכנים בהרצליה, שם יעבדו 800 עובדי החברה

טים קוק. AP
מנכ"ל אפל, טים קוק/AP

תעשיית ההיי-טק מחכה לאירוע הגדול של אפל שיתקיים ביום שלישי במשרדי החברה בהרצליה. מנכ"ל אפל, טים קוק, נחת בשקט בשקט בישראל בסוף השבוע, כאשר הוא בחר ללון במלון בוטיק במרכז תל אביב. קוק שהגיע עם בן זוגו לישראל, העביר את השבת בביקור במוזיאון תל-אביב, שם התרשם מאומנות מקומית. מבקר במוזיאון סיפר שקוק טייל להנאתו והיה קשה להבחין שמדובר במנכ"ל של חברה בסדר גודל של אפל.

מטרת הביקור של קוק היא לחנוך את משרדי החברה השוכנים בהרצליה, שם יעבדו 800 עובדי החברה. המשרדים כוללים מסעדת יוקרה, בריכת דגים וצמחיה בכל מקום. קוק ינאם באירוע של החברה ביום שלישי הקרוב. לאירוע יגיעו אלף העובדים (כולל העובדים מהמשרדים ברעננה וחיפה). אנשים מחוץ לחברה לא יוזמנו אליו. אפל מנסה לשמור את עצם קיומו של האירוע בחשאיות. עובדי החברה הבכירים תודרכו לא לספר שיש אירוע כזה, כאשר עובדים זוטרים יותר בכלל לא עודכנו שהחברה תערוך אירוע גדול ואלו צפויים לקבל את ההזמנה רק ברגע האחרון. ככל הנראה אפל מעוניינת להפתיע את העובדים בנאומו של קוק.

אפל היא חברה חשאית מאוד בכל המתנהל בתוכה. בחברה דואגים לא לשתף את העובדים במידע מעבר לזה הנחוץ להם. עובדים בחברה עוברים הדרכות כיצד לא לספר לבני משפחה וחברים מה הם עושים באפל. לכן, ביקור של מנכ"ל החברה הוא בגדר מבצע צבאי סודי, שאפל מעדיפה לעטוף אותו במסתוריות. אולם קוק שהגיע לישראל לביקור ארוך מעדיף להסתובב במסעדות בתל אביב, כאשר הוא נהנה מאלמוניות, עקב כך שרוב הציבור לא מכיר את פניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully