וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבישול חדש של רביבו: בניין יוקרה בר"ג

17.2.2015 / 10:35

יח"צ - חד פעמי
seperator

קבוצת רביבו גרופ וחברת כוכב הנגב החלו לשווק את פרויקט היוקרה "שרת 44" ברמת גן, שיציע בניין בן 9 קומות ובו 18 דירות בלבד. הפרויקט יכלול דירות בנות חמישה ושישה חדרים, דירת גן ושתי וילות. בבניין עצמו יוקמו לובי מפואר וחדר כושר, והדירות יכללו קירות מסך, מערכת בית חכם, ריצוף גרניט, מרפסות שמש גדולות ועוד.

הווילות יהיו בנות 3 קומות, ישתרעו על פני 250 מ"ר, ויכללו חצר פרטית, סוויטת הורים, ובנוסף 3 חדרי שינה שכל אחד מהם הוא מיני סוויטה בפני עצמו. דיירי הווילות ייהנו ממעלית מקומת המרתף ועד לקומת הגג ומשתי חניות מקורות.

את הפרויקט תיכנן האדריכל גידי בר אוריין שחתום על פרויקטים ייחודיים נוספים כמו מגדלי G בתל אביב. קבוצת היזמים כוללת את איש העסקים והיזם, חיים רביבו, לשעבר כוכב נבחרת ישראל ואת חברת כוכב הנגב בבעלות משפחת כהן המקימה אלפי יחידות דיור בבאר שבע, רחובות, אשקלון, נס ציונה, רמת גן ועוד.

חיים רביבו מסר, כי "שרת 44 הוא פרויקט מיוחד במינו, הן בגלל המיקום האקסקלוסיבי שלו באחד האזורים המבוקשים ברמת גן, והן בגלל הסטאנדרט העילי שאנו מציעים בבניין, שכול כולו דירות יוקרה גדולות. החיבור שלי כאיש עסקים וכייזם עם חברת בנייה ותיקה, מקצועית ואמינה כמו כוכב הנגב, ועם בנק ירושלים שמלווה את הפרויקט במימון, יאפשר לנו להציע שילוב נדיר של דירות יוקרה במחיר אטרקטיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully