וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין מפעל הפיס: לא מסוגלים לרכוש דירה? מלאו לוטו

22.2.2015 / 16:41

אם הממשלה לא מורידה את מחירי הדירות, אם הציבור לא מצליח לחסוך כ-140 משכורות בישראל כדי להגיע לדירה הנכספת - אז למפעל הפיס הפתרונים: ה"לוטוגוצים" כמובן יסדרו לכם את החיים ■ איך הזוגות הצעירים לא חשבו על זה קודם?

מפעל הפיס. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
מפעל הפיס/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

לא מסוגלים למצוא את הכסף כדי לקנות דירה? לא מצליחים לחסוך כ-140 משכורות בישראל כדי להגיע לנכס הנכסף? למפעל הפיס הפתרונים: מלאו לוטו.

קמפיין חדש של מפעל הפיס למותג לוטו שיעלה השבוע בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובבתי הקולנוע, מבקש לרכוב על המצוקה של הישראלים ומחירי הדירות הגבוהים ולהתמקד בבעיית הדיור בישראל. איך? ע"י ה"לוטוגוצים" כמובן, המפלצות המצוירות של מפעל הפיס מתיימרות "לסדר לכם את החיים".

לדברי דפנה נעים שאול, סמנכ"לית שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס: "הנושא נוגע כמעט לכל זוג צעיר החולם לרכוש דירה. הקמפיין היצירתי וההומוריסטי מציג כמיטב המסורת את כוכבי הלוטוגוצים המציגים בדרך סימבולית כיצד ניתן להגשים חלומות באמצעות זכייה בלוטו".

הקמפיין של מפעל הפיס החל כבר למעשה בימים האחרונים, בפרסום לפרויקט נדל"ן שאפתני "פולנטה על הים", שממחיש את החוויה הלא כל כך נעימה של רכישת דירה. השלב השני של הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום אדלר חומסקי, יעלה כאמור השבוע.

בתשדיר שיעלה, מוצגת סיטואציה קומית בה קבלן (ישראל פולנטה) מוסר לזוג צעיר דירה הרחוקה מלהיות מושלמת, תוך הפגנת זלזול בלקוחות העומדים המומים מול הפתרונות 'היצירתיים' של הקבלן לעיצוב הדירה עליה חלמו. ברגע שהזוג הצעיר מבוהל ורוצה לברוח, זה הרגע בו הלוטוגוצים נכנסים לתמונה.

לדברי מנהל שיווק לוטו, מפעל הפיס, שי לירז: "הפעם אנו מציגים את נושא הדיור ותופעת הפרויקטים השאפתניים למגורים, ואת חוסר הישע של זוג שפוגש את הפער בין מה שהובטח לו ובין מה שהוא מקבל".

  • עוד באותו נושא:
  • מפעל הפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully