וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לכם בפקקים? תראו כמה נוסעים עובדים בניו-יורק

מירב מורן

24.3.2015 / 7:12

עובד ניו-יורקי מבלה בכל שבוע בממוצע 6 שעות ו-18 דקות בנסיעה לעבודה

מלון וולדורף אסטוריה בניו יורק עומד למכירה ב-2 מיליארד דולר. AP
מנהטן/AP

עובד בניו יורק מבזבז בדרך לעבודה ובחזרה ממנה יותר זמן מאשר בערים אחרות בארה"ב, כך עולה ממחקר שפרסמה השבוע עיריית ניו יורק, והשווה בין זמן הנסיעה הממוצע ב-30 ערים ברחבי ארה"ב.

נמצא שעובד ניו יורקי מבלה בכל שבוע בממוצע 6 שעות ו-18 דקות בנסיעה לעבודה, בעוד שבדטריוט (עיר המכוניות!), למשל, נוסעים רק 4 שעות ו-17 דקות לאותה מטרה, בסן דייגו רק 4 שעות ורבע בכל שבוע, ובפורטנלד ולאס וגאס רק 3 שעות ו-48 דקות.

המחקר פילח גם את העובדים בניו יורק לפי סוג כלי התחבורה העיקרי שמשמש אותם כדי להגיע לעבודתם יום יום. הזמן הרב ביותר הוא 11 שעות שבועיות והוא נרשם למי שמשתמשים במעבורות ככלי התחבורה העיקרי, והם אמנם מעטים מאוד - 9,800 בסך הכל. מי שמגיעים ברכבות פרבריות יבזבזו רק 10 שעות ו-40 דקות בכל שבוע ויש 55 אלף כאלה בעיר. המגיעים באוטובוסים (355 אלף), יסעו 8 שעות, והנוסעים ברכבות העירוניות (רוב מוחץ של 1.45 מיליון עובדים), יבלו בהן 7 שעות ו-51 דקות.

פקקים ניו יורק. גלובס
פקקים ניו יורק/גלובס

המגיעים במכונית יבלו על הכביש 5 שעות ו-39 דקות, והם 877 אלף (קצת יותר מרבע מכל העובדים בניו יורק). רוכבים על אופנועים מבזבזים קצת פחות זמן מנהגים - 3 שעות ו-54 דקות ויש רק כאלה 3,400 בניו יורק. זה גם כמעט הזמן שלוקח לרוכבים על אופניים - שלוש שעות ו-53, ובניו יורק יש יותר מ-40 אלף כאלה. ה-36 אלף שסומכים על מוניות בדרך לעבודתם, יסעו בערך שלוש שעות ורבע כל יום.

מי שהולכים לעבודה יבזבזו בדרך את הזמן הקצר יותר - שעתיים ו-40 דקות בלבד כל שבוע. זו פריבילגיה השמורה רק למי שגרים ממש קרוב, ויש בניו יורק לא פחות מ-318 אלף איש שנהנים ממנה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully