וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנק באוטובוס? בנק הפועלים מאפשר תשלום באמצעות הסלולר

מערכת וואלה בשיתוף בנק הפועלים

26.3.2015 / 9:07

לקוחות כל הבנקים יוכלו להשתמש באפלקציית Hopon המוטמעת באפליקציית ארנק פועלים על מנת לשלם בנוחות ובמהירות בעלייה לאוטובוס. בהמשך יתרחב השירות גם לרכבת הקלה, לתל אופן ועוד

אוטובוס דן. שרון בוקוב
אוטובוס דן/שרון בוקוב

הסוף למזומנים באוטובוסים? בנק הפועלים יאפשר ללקוחות כל הבנקים לשלם עבור נסיעה באוטובוס ישירות מהסמארטפון וללא מזומן. השירות החדש מתבצע באמצעות חיבור לאפליקציית Hopon המאפשרת תשלום בתחבורה ציבורית ומשולבת באפליקציית 'ארנק פועלים' של הבנק.

באמצעות השירות יכולים המשתמשים לשלם בעת נסיעתם באוטובוס בקלות ובנוחות: כל שצריך לעשות הוא לפתוח את אפליקציית הארנק של הבנק במכשירם, לסרוק באמצעותה ברקוד ייעודי הנמצא בסביבת הנהג ולשלם באמצעות הזנה חד פעמית של פרטי כרטיס האשראי. בשלב זה ניתן ליהנות מהשירות בקווי האוטובוס של חברת 'דן' בלבד. בעתיד יספק השירות מענה גם בחברות אוטובוסים נוספות, ברכבת הקלה בירושלים, בתל אופן בת"א ועוד.

מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים, מירב ספקטורובסקי-ששון, אמרה כי "כבנק מוביל בתחום הסלולר, אנו ערים למגמות הקשורות בענף ולשירותים חדשניים המסייעים ללקוחות גם בתחומים שאינם בנקאיים בהגדרתם. שירות Hopon הינו הראשון מסוגו בישראל ומציג היטב את יכולות הארנק הדיגיטלי. החיבור הטבעי בין פעולות כמו נסיעה בתחבורה ציבורית לפעולות הפיננסיות הקיימות באפליקציית הארנק מחזק את הצעת הערך שאנו מספקים ללקוחות בתחום המובייל, בכך שהוא מאפשר להם לבצע פעולות יומיומיות בדרך נוספת - נוחה, זמינה ופשוטה יותר".

מנהלת אגף הפיתוח בחטיבת טכנולוגיה ומחשוב בבנק הפועלים, אתי בן-זאב, אמרה כי "אנו ממשיכים בתהליכי פיתוח והטמעה של טכנולוגיות חדשניות לטובת שיפור חווית המשתמש, וזאת כדי להמשיך ולספק ללקוחות הבנק שירותים פיננסים המתאימים לצרכים היומיומיים, ואשר בהם יוכלו להשתמש בצורה אינטואיטיבית. כך הופך הארנק הדיגיטלי של בנק הפועלים, לחלק טבעי מהיומיום שלנו ומכיל אוסף של שירותים אמיתיים המספקים תועלת משמעותית ללקוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully