וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב של מבצעים: ההנחות החמות לרגל הפסח

אור ברקת

29.3.2015 / 12:26

מבצע על נעליים וסנדלים לכל המשפחה, חדרי ילדים בהוזלה, משקפי שמש מיוחדים ועוד. פסח הגיע, מבצע בא

לקראת חג הפסח יוצאת רשת גלי במבצע על הקולקציה החדשה שלה. הרשת תמכור מגוון סנדלי נשים וילדים ב-99.9 שקלים ומגוון נעלי גברים ב-299.9 שקלים. כמו כן כל זוג שני ממגוון נעלי הספורט ברשת יימכר ב-39.9 שקלים. המבצע בתוקף עד 12 באפריל.

נעלי גלי. מנחם עוז,
נעלי גלי/מנחם עוז

רשת רהיטי דורון מציעה חדרי ילדים מעוצבים במחירים המתחילים ב-1,999 שקלים. המחיר כולל מיטה, מזרן, ארון ושולחן כתיבה. המבצע בתוקף עד 11 באפריל.

רהיטי דורון. ניצן הורוביץ,
רהיטי דורון/ניצן הורוביץ

חברת LG משיקה סדרת מזגנים חדשה הפועלת בטכנולוגית אינוונטר. המזגנים מוצעים במבחר עיצובים ומגוון מחירים, המעניקים פתרון זול ויעיל לקירור וחימום הבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרסו טרייד אין מציעה לכבוד החג מגוון מכוניות יד ראשונה. מחירים לדוגמה: סיטרואן C4 2008 החל מ-21,900 שקלים. פיאט בראבה 2010 החל מ-36,900שקלים. פורד פוקוס 2010 החל מ-48,900 שקלים. ניסאן קשקאי 2009 החל מ-74,900 שקלים. המבצע בתוקף עד 11 באפריל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת "ואהבת" מציעה 20% הנחה על מגוון פריטי קודש ואומנות בסניפיה. מגוון הפריטים המוצעים ברשת, כולל: אביזרי עיצוב לבית, פמוטים, גביעי יין, הגדות מהודרות, כיסוי לחלות, קערות ליל סדר, כיסוי לאפיקומן, שופרות, חפצי אומנות יהודית, ספרים, מוסיקה, ערכות חתנים, ערכות לברי המצווה ועוד.

מבצעי ואהבת. אורן ודאי,
מבצעי ואהבת/אורן ודאי

חנות האופטיקה ''עיניים'' ברמת גן משווקת בלעדית בישראל פטנט של משקפי השמש רייבן - משקפיים המתקפלים 5 פעמים ובסוף מגיעים לגודל של קופסת גפרורים.
ניתן להשיג 10 דגמים ועיצובים שונים. המחיר - 600 ש'קלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חב' ''מולטילוק'' מציעה עינית דיגיטלית לדלת הכניסה או לדלת החדר + מצלמה המצלמת את מה שקורה מחוץ לדלת על זיכרון פנימי. כל לחיצה על לחצן הפעמון מפעילה את העינית לצילום תמונה ולהקרנה על הצג ושומרת את הצילום בזכרון הפנימי של המכשיר. מחיר - 499 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג המעצבים הבינלאומי איב סאן לורן יוצא במבצע, שבמסגרתו ברכישת מוצרי איפור מסדרת YSL בשווי 200 שקלים ומעלה מקבלים מסיר איפור במתנה. המבצע החל מ-1 באפריל ועד ה-30 ברשת אפריל.

איב סאן לורן. ניקולה וורן,
איב סאן לורן/ניקולה וורן

חברת ישרקו משיקה בישראל סדרת רטבים לברביקיו של מותג הוויסקי הידוע JACK DANIELS. הסדרה כוללת 6 טעמים שונים שפותחו על בסיס הוויסקי האמריקאי הידוע, עם סטנדרטים מהגבוהים בעולם המשמרים את הטעמים, המרקמים והאיכות הגבוה של הרוטב. מחיר בקבוק – 15.9 שקלים.

רטבי ג'ק דניאלס. אסף לוי,
רטבי ג'ק דניאלס/אסף לוי

חברת ''קליל'' מכרמיאל , שהינה אחת מנותני החסות של קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב ייצרה בימים אלה לקראת חג הפסח דלת יחודית - הדלת מעוצבת בצבעי כחול צהוב וכוללת לוגו של קבוצת מכבי תל אביב, תמונה של שחקני הקבוצה עם גביע היורוליג מעונת 2013-2014 וחתימות אישיות של כל שחקני הקבוצה והמאמנים. מחיר- 7,000 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

FUJICOM מציעה מכונת תספורת עם 7000 סיבובי מנוע בדקה, לעבודה מהירה חזקה ומדויקת. המכונה כוללת תחנת עגינה לנוחות השימוש. להב קרמי לבן לחדות הסכין לאורך זמן. סכין רחבה במיוחד לניצול מירב של שטח החיתוך ( 45 מ"מ). אפשרות לכיוונן של הסכין 0.8-2 מ"מ. טעינה מלאה תוך 5 שעות, קלת משקל ופשוטה לניקוי וחיטוי. 4 מסרקים בגבהים שונים, מברשת ניקוי, שמן לשמירה על פעילות תקינה. המחיר: 139 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully