וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הדוחות בארה"ב: צפי לירידה של כ-4.6% ברווחים

קובי ישעיהו

30.3.2015 / 8:38

בשבוע הבא תיפתח עונת הדוחות לרבעון הראשון של 2015 והאנליסטים עברו מתחזיות לעלייה של 4.2% ברווחי ה-S&P 500 לצפי לירידה של כ-4.6% בעיקר על רקע צניחת הנפט והתחזקות הדולר

סוחרים בבורסה בוול סטריט בניו יורק, אוגוסט 2014. AP
סוחרים בבורסה בוול סטריט בניו יורק, אוגוסט 2014/AP

מחר מסתיים הרבעון הראשון של 2015 ובשבוע הבא מתחילה עונת הדוחות בוול סטריט, שצפויה להיות מאכזבת.

מדד המניות בניו-יורק רשמו ירידות חדות למדי בשבוע שעבר על רקע פרסום נתוני מאקרו מעורבים ולקראת עונת הדוחות הראשונה מזה זמן רב שבה צפויות החברות בממוצע להודיע על נסיגה ברווחים. המניות האמריקאיות התחילו את השנה עם יציאת כספים בהיקף של כ-44 מיליארד דולר, הקצב הגבוה ביותר מאז 2009.

האנליסטים עברו מתחזיות לעלייה של 4.2% ברווחי ה-S&P 500 לצפי לירידה של כ-4.6% בעיקר על רקע צניחת הנפט והתחזקות הדולר, אומר למארקטווטץ' John Butters , אנליסט בכיר ב-FactSet.

במהלך השבועות האחרונים חלה הרעה בתחזיות האנליסטים ולא נרשם שיפור בתחזיות לגבי אף סקטור כשמגזרי ההיי-טק, מוצרי צריכה בסיסיים ו-materials עוברים מצפי לגידול ברווחים לצפי לירידה ברווחים. סקטור האנרגיה כמובן צפוי לרשום את הירידה החדה ביותר לעומת הרבעון המקביל ב-2014.

מיגזרי הבריאות, פיננסים, מוצרי צריכה לא בסיסיים (consumer discretionary) והתעשייה צפויים עדיין לרשום שיפור ברווחים. חברות הפועלות בתחומי הבריאות והפיננסים מושפעות הרבה פחות מהתחזקות הדולר בעולם ולכן בממוצע הסקטורים האלה מפגינים עוצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully