וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים עצמאות: כל המבצעים ליום הולדתה של המדינה

אור ברקת

19.4.2015 / 12:15

מהדורת יין מיוחדת, שלטים מעוצבים, חליפה מעוצבת ועוד. על המוצרים ההנחות והמבצעים לכבוד יום העצמאות ה-67 של מדינת ישראל

''יקבי ירושלים'' משיק מהדורת יינות מוגבלת ''עין כרם'' – יין אדום יבש (קברנה ומרלו) ו''עין כרם'' לבן (אמרלד ריזלינג ומוסקט) עם דגל ישראל וכיתוב – ''67 למדינת ישראל - עצמאות שמח''. היינות יימכרו ב-17.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת "גוד נייט" משיקה לקראת יום העצמאות סדרת לימיטיד אודישן של "מזרוני עצמאות" 67 למדינת ישראל. המזרונים מתוצרת חברת ראדיסון ויימכרו במחירים הנעים בין 2,390 שקלים ל-4,490 שקלים בהתאם לגודל המזרון. הסדרה מוגבלת .

מעצב חליפות הגברים יוסי ג'נודי עיצב סדרה מוגבלת של 15 חליפות מהודרות במיוחד בצבעי תכלת ולבן עם דגל ישראל על דש הז'קט. החליפה כוללת: ז'קט מעוצב בצבע תכלת , וסט תואם בצבע כחול עם שילוב תכלת, חולצה לבנה , עניבה ומטפחת לכיס החליפה. מחיר החליפה 2,999 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת ''שריונית חסם'' מציעה דלת כניסה מפלדה עם פאנל מיוחד של חיפוי זכוכית Alucobond עם הדפס באיכות HD של דגל ישראל מתנופף. הדלת כוללת: מנעול רב בריחי, בריחים בקוטר 14 מ''מ ועומק חדירה למשקוף של 25 מ''מ, מגן צילינדר עם מנגנון השמדה עצמית, בידוד תרמי- אקוסטי מוגבר, סגר בטחון משופר. המחיר כ-6,750 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חב' ''טבע נאות'' מציעה ליום העצמאות קולקציית קיץ בצבעי כחול לבן במגוון עיצובים מרהיבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקראת יום העצמאות מציגה''עוף טוב'' את נקניקיות Xtra Juicy - נקניקיות איכותיות, פיקנטיות ועסיסיות במיוחד, מבשר בקר והודו. הנקניקיות ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא שומן טרנס וללא גלוטן. הנקניקיות משווקות באריזת 370 גרם במחיר מומלץ לצרכן של כ-19.90 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת ''הצורפים'' תייצר לקראת יום העצמאות 2 גביעים מיוחדים עם אלמנטים של סמל המגן דוד: גביע הלאום עשוי מכסף טהור בעבודת יד בשילוב טכניקות מסורתיות, תוך חיבור לסמלי העיגול והריבוע. המחיר- 4,640 שקל. גביע יום עצמאות יחודי מפוסל מכסף טהור עם ציפוי זהב. גוף הגביע חלק ומלוטש עשוי כסף טהור, עליו רשת של מגני דוד מזהב טהור במרקם המדמה חבלים (החבלים מסמלים את חבלי הלידה של מדינת ישראל). המחיר- 13,536 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת המסעדות BBB, משיקה מנת ספיישל לרגל חגיגות יום העצמאות ה-67 של מדינת ישראל, מנת המבורגר עסיסית – המבורגר קצבים. המבורגר קצבים, עשוי מנתחים מובחרים, בתוספת של חזה אווז מעושן, ארוגולה, בצל פריך, מלפפון בכבישה ביתית, ריבת בצל ביין אדום ואיולי חרדל - מוגש עם צ'יפס וסלט קולסלואו. ההמבורגר יימכר תמורת 72 שקל או 65 שקל לחברי מועדון.

המבורגר יום העצמאות. קונספטיק,
המבורגר יום העצמאות/קונספטיק

רשת החנויות ואהבת מציעה לקראת חגיגות העצמאות שלט מעוצב מגן דוד המשלב כיתוב – עם ישראל חי.

שלט יום העצמאות. אסף לוי,
שלט יום העצמאות/אסף לוי

לכבוד יום העצמאות מציעה רשת קולומביה 50 שקל מתנה לקנייה הבאה בכל קנייה מעל 150 שקל ממוצרי הרשת. תוקף המבצע עד 25 בחודש.

רשת קולומביה יום העצמאות. ירון גרין,
רשת קולומביה יום העצמאות/ירון גרין

לכבוד יום העצמאות תעניק רשת מוצרי הטיפול והפינוק מן הטבע BODY SHOP 67 שקל מתנה למימוש בסניפי הרשת על כל קנייה מעל 100 שקל. תוקף המבצע עד 30 בחודש.

בודי שופ. קית גלסמן,
בודי שופ/קית גלסמן

חברת מילניום מרקטינג, יבואנית Arcosteel בישראל, יוצאת במבצע מיוחד לרגל יום העצמאות ה67, ומציעה מגוון הנחות אטרקטיביות על אביזרי לבישול וטיפול בבשר ו-20% הנחה על מגוון מחבתות גריל. מחירים לדוגמא: פלטת גריל כפולה מסדרת אטלס בגודל 28*46 ס"מ – 279.90 שקל. (במקום 400 שקל) סט סכיני סטייק במעמד עץ מהודר – 79.90 שקל (במקום 99.90 שקל) סט 3 טרמומטרים לבשר באריזת מתנה – 34.90 שקל (במקום 65.90 שקל) מחבת גריל 28 ס"מ עם 2 משפכים – 89.90 שקל (במקום 169.90 שקל). סט 6 סכיני סטייק עם ציפוי נון סטיק שחור, 12 ס"מ – 49.90 שקל (במקום 89.90 שקל). סכין לפירוק עצמות 15 ס"מ מסדרת קוויזין פרו – 79.90 שקל (במקום 139.90 שקל). המבצעים בתוקף עד ה-25.4.

אביזרים יום העצמאות. יוסי פונס,
אביזרים יום העצמאות/יוסי פונס

ברשת IDdesign מציעים 67 כיסאות בשלל דגמים, צבעים ומחירים ב-25% הנחה. המבצע בתוקף עד ה-25.4.

מבצע iddesign. ישראל כהן,
מבצע iddesign/ישראל כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully