וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הפרסום "דנטסו" רוכשת סוכנות דיגיטל תל-אביבית

20.4.2015 / 10:55

זרוע של דנטסו (Dentsu) היפנית, אחת מסוכנויות הפרסום הבינלאומית הגדולות בעולם, מודיע היום על רכישה של סוכנות הדיגיטל והפרסום הישראלית "אבגדה אינטרנט" שבראשות איל חן. בין לקוחותיה של החברה: גוגל, קיה ובזק בינלאומי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיל יונס, איל חן וקובי פרנקנטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוכנות הדיגיטל והפרסום הישראלית "אבגדה אינטרנט" תירכש על ידי זרוע של דנטסו (Dentsu) היפנית, אחת מסוכנויות הפרסום הבינלאומית הגדולות בעולם. "אבגדה אינטרנט" תהפוך לחלק מחברת Dentsu Aegis Network ותעבור בהדרגה לפעול כזרוע המקומית של סוכנות הפרפורמנס הבינלאומית של חברת Dentsu Aegis Network.

אבגדה אינטרנט בע"מ (abaGada) - סוכנות שיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות (פרפורמנס) ישראלית אשר נוסדה בשנת 2010 וממוקמת בנמל בתל-אביב. היא עוסקת בשירותי שיווק וניהול של פרסום לפי הקלקה (PPC), שיווק במנועי חיפוש (SEM) ואופטימיזציה (SEO), פרסום דיספליי וכן פתרונות קריאייטיב ורשתות חברתיות. עם לקוחותיה העיקריים של abaGada נמנות גוגל, קיה, בזק בינלאומי ואיסתא. המנכ"ל והמייסד המשותף של abaGada, איל חן, ימשיך להוביל את החברה בתפקידו החדש כמנכ"ל חברת Dentsu Aegis Network ישראל, וידווח לתיירי ז'אדו, מנכ"ל חברת Dentsu Aegis Network צרפת והמזה"ת. את עסקת הרכישה ניהל לירן חן מחברת "קראט".

איל חן, מנכ"ל abaGada, אמר: "אנו שמחים להצטרף לחברת Dentsu Aegis Network ולהציע את שירותי וטכנולוגיית השיווק הדיגיטלי שלנו לעוד מותגים גלובלים. הצוות שלנו יחבר בין השוק הישראלי החדשני ובין הרשת הגלובלית של חברות Dentsu Aegis Network ו-iProspect, בעוד שנמשיך לספק ללקוחותינו את הערך הגבוה ביותר בשיווק דיגיטלי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully