וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנגו תמשיך לפעול כרגיל - סלופארק תתחרה בה בפרישה ארצית

יוסי ניסן

23.4.2015 / 16:50

פנגו סימסה ללקוחותיה כי "בניגוד לפרסומים מהשבוע אנחנו שמחים לבשר כי פנגו תמשיך לפעול על מנת לספק לכם שירות משתלם, יעיל ומהיר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירותי החניה בערים בישראל באמצעות אפליקציות סלולריות נפתחים לתחרות לאחר מספר שנים שבהן אפלקציית פנגו היתה מונופול ברוב הערים הגדולות בישראל.

עם זאת, ובניגוד להערכות שהתפרסמו בשבוע שעבר, פנגו תמשיך לפעול כרגיל בכל הערים בהן פעלה. במקביל, חתמה גם מתחרתה, חברת סלופארק, על הסכמי פעילות בערים ירושלים, חיפה ופתח-תקווה לאספקת שירותי חניה, בנוסף לעוד כ-28 רשויות. לטענת סלופארק, היא פרושה כעת בפרישה ארצית, כלומר: בכל 48 הרשויות המציעות הסדר חניה בכחול לבן ובחניונים החל מיום ראשון הקרוב.

לפנגו היתה בלעדיות במשכ"ל במשך 8 שנים שבהן לא נערך מכרז ארצי, אך השבוע הורה ביהמ"ש לא לחדש איתה את החוזה בבלעדיות. פנגו שקלה כנראה שלא להתמודד בתנאים החדשים, אבל נראה שהחליטה לא לוותר. היום (ה') היא סימסה ללקוחותיה כי "בניגוד לפרסומים מהשבוע אנחנו שמחים לבשר כי פנגו תמשיך לפעול על מנת לספק לכם שירות משתלם, יעיל ומהיר".

הרשויות שחתמו עם פנגו: תל אביב, ירושלים, חיפה, בני ברק, ראשון לציון, רמת השרון, גבעתיים, הוד השרון, אור יהודה, רעננה, צפת, ר"ג, יהוד, גבעת שמואל, נצרת, קרית שמונה, טבריה , כרמיאל, קרית אונו, ראש העין, מגדל העמק, ים המלח, קרית ביאליק, פתח תקווה, רחובות, כפר סבא, הרצליה, לוד, גדרה, אילת, חדרה, אשדוד, עכו, כפר שמריהו, זכרון יעקב, גדרה, שהם, בת ים וערד.

בסלופארק וכן בפנגו ניתן להפעיל את החניה באמצעות האפליקציה (40 אגורות להפעלה חד פעמית), או בחיוג למוקד אנושי. סלופארק מאפשרת למנויים תשלום במזומן על ידי טעינת החשבון מראש בסכום כסף או ברכישת כרטיס פיזי.

כמו כן, היא מציעה לנהגים שירות 'לא חנית לא שילמת': תשלום של 5.5 שקלים לחודש לשימוש לא מוגבל (בנוסף לעלויות החניה בכל עיר והתעריף שלה). הנהגים יחויבו רק בחודשים שבהם נעשה שימוש באפליקציה.

פנגו, מצידה, נמצאת בחודשים האחרונים בפיילוט לשירות החדש של איתור חנייה, שאמור להתווסף לאפליקציה. השירות יתבסס על חוכמת ההמונים של לקוחות פנגו+ במסגרתו תוצג באפליקציה מפה ובה יסומנו רחובות בהם הסיכוי למצוא חניה נמוך באדום. רחובות בהם הסיכוי למצוא חניה יסומנו בצבע צהוב וירוק. בהמשך, תשודרג האפליקציה וניתן יהיה לקבל מידע על חניה שמתפנה בזמן אמת, כך שהאפליקציה תכוון את הנהג ישירות אליה.

בטווח המיידי שתי האפליקציות לא מציעות הטבות מיוחדות לנהגים כדי שיפעילו דווקא אותן, ועסוקות בשיפור האפליקציות הקיימות ובשירותי ערך מוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully