וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לתורים בדואר: בקרוב תוכלו לקבל חבילות בשופרסל

מיכל רז-חיימוביץ'

4.5.2015 / 13:55

במסגרת שיתוף פעולה בין דואר ישראל ובין שופרסל, החל פיילוט בימים אלה במסגרתו חלוקת חבילות ודברי דואר תתבצע בשלב זה במספר סניפים שופרסל

דואר ישראל. שי מכלוף
דואר ישראל/שי מכלוף

הקץ לזמני ההמתנה מורטי העצבים בסניפי הדואר? אחרי שהשיקה זה מכבר דואר ישראל את שירות קביעת תורים מראש ב-150 סניפי דואר ברחבי הארץ (שירות שמתבצע דרך אתר האינטרנט של הדואר), הצרכנים מתבשרים היום (ב') על שירות חדש ויעיל לפיו ניתן יהיה לקבל חבילות ודברי דואר בסניפי שופרסל.

במסגרת שיתוף הפעולה בין דואר ישראל ובין שופרסל, החל פיילוט בימים אלה במסגרתו חלוקת חבילות ודברי דואר תתבצע בשלב זה בסניפי שופרסל הממוקמים בנס ציונה, בתלפיות בירושלים, בקניון רננים ברעננה, בסניף שופרסל-דיל דימונה ובסניף בהר יונה בנצרת עלית, כאשר בחודשים הקרובים השירות יורחב לסניפים נוספים.

היתרון שבקבלת החבילה בסניף שופרסל (בעמדת הקופה הראשית) היא לא רק העדר הצורך להתייבש בסניפים אלא גם האפשרות לקבל את דבר הדואר על פני שעות פעילות ממושכות יותר, כאשר החלוקה מתבצעת בימים א'-ה' משעה 13:00 עד שעה 21:00 ובימי שישי עד 14:30. בתוך כך נציין כי במסגרת רפורמת הדואר הוארכו שעות הפעילות בסניפים רבים עד לשעה 20:00 - גם זאת במטרה לפהחית את העומס בסניפים.

איך פועל השירות? הבחירה היכן לקבל החבילה אינה נתונה בידי הצרכן. בהודעת הדואר שהנשלחת לבית הלקוח בדבר הצורך לסור לקבל חבילה/מכתב רשום - יצוין לנמען להיכן עליו להגיע בכדי לקבל את החבילה.

הצורך במציאת מענה לחלוקת חבילות יעילה עולה יחד עם התרחבות הקניות באינטרנט. בארה"ב רעיון חלוקת דברי דואר בסניפי רשתות מזון כבר פועל זה שנים, וכעת יש להניח כי חסם ההמתנה בסניפי הדואר יוסר למי שבשל כך מעדיף להימנע מהקניות המקוונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully