וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירו מתחזק; "אם הנתונים יאכזבו הדולר עשוי לקרוס"

קובי ישעיהו

7.5.2015 / 9:05

המטבע האמריקאי נחלש הבוקר בכ-0.6% ונסחר סביב 3.845 שקלים בעוד האירו מתחזק בכ-0.6% סביב 4.367 שקלים

דולרים ויורו. ShutterStock
דולרים ויורו/ShutterStock

הדולר ממשיך לאבד גובה מול האירו בעולם, וגם במסחר המקומי מול השקל. המטבע האמריקאי נחלש הבוקר (ה') בכ-0.6% ונסחר סביב 3.845 שקלים בעוד האירו מתחזק בכ-0.6% סביב 4.367 שקלים.

בעולם מתחזק האירו קלות ונסחר סביב 1.136 דולרים לאירו.

מפלס החרדה בשווקים התגבר אתמול לאחר שיו"ר הפד ג'נט ילן אמרה אתמול בכנס כלכלי כי שוק המניות מתומחר גבוה מדי. כדי למתן את דבריה היא הוסיפה כי הפד אינו סבור כי קיימת בועה במניות אך הוא פוקח עין מקרוב.

המסחר בבורסות אסיה מתנהל היום בירידות שערים וזאת לאחר נעילה שלילית בוול סטריט, חשש שהממשל בסין יכריז על תקנות חדשות המגבילות את המסחר במניות ולקראת דוח התעסוקה שיפורסם מחר בארה"ב. החוזים העתידיים נסחרים ביציבות.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "כמו לאורך כל השבוע, מגמת המסחר בדולר-שקל מוכתבת ממגמת המסחר של הדולר בעולם. בעולם, הדולר נחלש על רקע התחזקותו של האירו ומקבץ נוסף של נתוני מקרו מאכזבים בארצות הברית. האירו טיפס לרמה הגבוהה ביותר מול הדולר מאז שלהי פברואר, וזאת על רקע העלייה בתשואות על אג"ח של ממשלת גרמניה, עלייה שמבטאת שיפור באמון של המשקיעים בכלכלת האזור ובעתיד השיחות עם היוונים".

בארצות הברית אתמול, דוח התעסוקה של ADP הצביע על תוספת נמוכה מהמצופה של משרות במגזר הפרטי בחודש האחרון, מה שמעכיר את הציפיות לקראת דוח התעסוקה שיתפרסם ביום שישי בארצות הברית. "בחודש שעבר נתוני התעסוקה אכזבו באופן משמעותי, ואם גם הפעם הנתונים יהיו מתחת ל-200 אלף משרות, הדולר עשוי לקרוס. נתוני התעסוקה הם פיסת המקרו החשובה ביותר המשפיעה על ציפיות הריבית של השוק", אומרים ב-FXCM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully