וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי הדירות בערים הגדולות עלו עד 7% השנה

אורי חודי

17.5.2015 / 10:22

מחירי דירות 4 חדרים בערים הגדולות: רק בשלוש ערים המחירים עדיין מתחת למיליון שקל. בתל-אביב המחיר מתקרב ל-3 מיליון שקל. בהרצליה נחצה הרף של 2 מיליון שקל

העיר קריית גת. ShutterStock
העיר קריית גת/ShutterStock

בדיוק בבוקר בו מעביר שר הבינוי היוצא אורי אריאל את שרביט הניהול לידי שר הבינוי החדש יואב גלנט, מפרסם השמאי הממשלתי הראשי במשרד המשפטים, טל אלדרוטי, את הסקירה הרבעונית אודות מחירי הדיור בישראל.

גם הסקירה הנוכחית, המתייחסת לרבעון הראשון של 2015 לא שונה מהסקירות הקודמות וגם היא מעידה על המשך עליית מחירים, נושא שעל גלנט יהיה לטפל כבר מיומו הראשון במשרד.

על פי הסקירה, מגמת העלייה במחירי הדירות נמשכת כאמור. מחירי דירות 4 חדרים חדשות ויד שנייה אותם סוקר השמאי הממשלתי ב-16 ערים ברחבי הארץ רשמו עלייה של 1% בהשוואה לרבעון הקודם ועלייה של 4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

מחירי הדירות. גלובס
מחירי הדירות/גלובס

עוד על פי הסקירה, עליית המחירים המשמעותית ביותר שנרשמה בהשוואה לרבעון הקודם היא בשיעור 4% בעיר באר שבע. במקביל, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, נרשמו עליות מחירים משמעותיות יותר, כאשר שיעור העלייה במחירי הדירות הגבוה ביותר נרשם בשלוש ערים: אשדוד, אשקלון וירושלים שם עלו המחירים בשיעור של 7% בטווח הזמן של שנה.

עוד נציין שבאף אחת מהערים הנסקרות לא נרשמה ירידת מחירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully