וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים משיק תוכניות חיסכון ייחודיות לאזרחים ותיקים

18.5.2015 / 8:49

הבנק, שהגדיר את אוכלוסיית הוותיקים כאחד ממוקדי הפעילות המרכזיים שלו, יציע מסלולי חיסכון לתקופות מגוונות שיספקו לחוסך תשלומים שוטפים בתדירות על פי בחירתו

פנסיונרים. ShutterStock
פנסיונרים/ShutterStock

מהלך נוסף של בנק הפועלים במסגרת תוכנית "הוותיקים החדשים" המיועדת, המיועדת לאוכלוסיית הוותיקים לקראת ואחרי גיל הפרישה: תוכניות חיסכון חדשניות להפקדה חד-פעמית, המאפשרות לקבל הכנסה שוטפת בחשבון העו"ש.

בתחילת השנה השיק בנק הפועלים מהלך נרחב הפונה לאוכלוסיית הוותיקים, תוך הגדרתו כאחד ממוקדי הפעילות המרכזיים של הבנק ב-2015 ובשנים הבאות. במרכז המהלך עומד תכנון פיננסי מיוחד לגיל המבוגר, המתבצע ב"פועלים Advisor" - מערכת ייעוץ חדשה שפותחה בבנק והמציעה לאוכלוסיית הוותיקים תהליכי ייעוץ ייחודיים בהם הגדרת מטרות פיננסיות ייעודיות ופתרונות להשגתן, מיפוי מלא של הנכסים וניתוח הכנסות והוצאות בהווה ובעתיד.

לצד תהליכי הייעוץ, שכבר פועלים בהצלחה בסניפים, הבנק מפתח סל הטבות, שירותים ומוצרים ייחודיים לאוכלוסיית הוותיקים. המוצרים הראשונים המושקים הם תוכניות חיסכון מיוחדות שמאפשרות ללקוח להפקיד סכום חד-פעמי, החל ב-50 אלף שקל, וליהנות מהכנסה שוטפת של קרן וריבית בהתאם לתקופת החיסכון.

ההצעה כוללת שתי תוכניות – שקלית וצמודה למדד, לתקופות השקעה מגוונות (בין שנתיים ל-30 שנה), עם אפשרות לבחור בין תדירויות של קבלת התשלום השוטף (פעם בחודש, או כל 3, 6, 12 חודשים). תוכניות החיסכון מאפשרות לספק מענה לצרכים הייחודיים של אוכלוסיית הוותיקים, כחלק מבחינה כוללת את תיק הנכסים הפיננסיים שלהם, תוך מתן פתרון לצורך של רבים להבטיח קבלת הכנסה שוטפת לאורך שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully