וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיכובים בדואר: חלק מהדוורים מתקשים להסתגל לרפורמה

גד פרץ

2.6.2015 / 11:23

מבדיקה שערך "גלובס" עולה כי עיקר העיכובים התגלו באזור ירושלים ובבני ברק אבל בימים האחרונים ניכר כי החברה הצליחה להשתלט על משלוחי הדואר שלא הופצו וכרגע אין בעיית חלוקה באותם אזורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיכובים בחלוקת הדואר בשבועות האחרונים נובעים מעימותים פנימיים בתוך וועדי העובדים בחברת דואר ישראל וכתוצאה ממחלות ילדות בהסתגלות לרפורמה החדשה בחברה.

מבדיקה שערך "גלובס" עולה כי עיקר העיכובים התגלו באזור ירושלים ובבני ברק אבל בימים האחרונים ניכר כי החברה הצליחה להשתלט על משלוחי הדואר שלא הופצו וכרגע אין בעיית חלוקה באותם אזורים.

אחת הסיבות לעיכובים קשורה ברפורמה בכך שהדוורים נדרשים כעת לחלק דואר בכמות כפולה ממה שחילקו עד עתה, ותמורת אותו תשלום. במלים אחרות, הרפורמה מגדילה את תפוקות הדוורים בצורה משמעותית ובאופן טבעי חלק מהדוורים התקשו בהתחלה לעמוד במעמסה. כתוצאה מכך החלו עימותים פנימיים בין עובדים ומנהלים ובסופו של דבר נאלצה ההנהלה, בראשות ממלא מקום מנכ"ל הרצל ברמג, ומנהלים בכירים להתערב ולהוכיח לעובדים שהגידול בתפוקות ניתן לביצוע. לעובדים הוצגו עבודות מחקר פנימיות וחיצוניות כדי להראות להם שהגידול בכמויות החלוקה שהוטל עליהם הוא סביר ומקובל.

דף הפייסבוק של דואר ישראל מלא בתלונות של אזרחים על עיכובים במשלוח דברי דואר, אך כאמור נראה שמדובר במחלות ילדות של הרפורמה שרק נכנסה לתוקף ויש לקוות שבעתיד הקרוב תישא פירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully