וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שניתק את צפון גוש דן מעידן פלוס מדבר

הדס מגן

13.6.2015 / 14:15

הסיבה לניתוק היא מאבק נגד המשדרים שמקדם ראש עיריית גבעתיים רן קוניק. בראיון לגלובס הוא מבטיח החרפה של המאבק, כולל תביעות אישיות נגד עובדי מדינה, וגם שלא יסכים לחידוש השידורים

רן קוניק, מנהל הוועדה המקצועית באיגוד טניס שולחן (מימין). ברני ארדוב
רן קוניק/ברני ארדוב

דפי הפייסבוק של ראשי ערים משמשים בדרך-כלל כר פורה לתיעוד פועלם: פה הם גוזרים סרט, שם בפגישה עם קובעי מדיניות, ובין לבין מצטלמים באחד מבתי-הספר או מהגנים בעירם. דיאלוג פתוח עם התושבים, הכולל מטבע הדברים גם טענות ותלונות, הרבה יותר נדיר למצוא.

דף הפייסבוק של ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, לעומת זאת, כולל בצד התיעוד החיובי גם דיאלוג כזה. למה הרחוב שלנו לא שופץ? קובל תושב רחוב שנותר מאחור בתור. "סבלנות", כותב לו קוניק, מפרט את השיפוצים הנערכים ומוסיף סמיילי.

מוקיריו של קוניק מסבירים את ההתנהלות הזאת בעובדה שהוא מראשי העיר הצעירים בישראל, בן 45, והשימוש במדיה החברתית לא זר לו. אחרים מציינים כי בעיר סולידית, מנומסת ונעימה כמו גבעתיים, קל יותר לראש העיר לקיים דיון פתוח.

כך או אחרת, לאחרונה עומד קוניק, שהשתתף השבוע בפורום גלובס 100 DUN'S לראשי הערים בישראל והתראיין במסגרתו, בלב מאבק שהשפעתו חורגת מגבולותיה של גבעתיים. הכוונה היא לניסיון שלו לסלק את המשדרים מגבעת קוזלובסקי, הגבעה הגבוהה ביותר בגוש דן, ששוכנת בלבה של עירו.

"חוות המשדרים", מכנה קוניק את השטח שבראש הגבעה, ושממנו פועלים משדרים של החברות הסלולריות, בזק, עידן פלוס, תחנות רדיו ועוד.

בינתיים הביא המאבק לכך שאנטנה של עידן פלוס אינה פועלת, ומספר לא ידוע של תושבים בחלק הצפוני של גוש דן - הערכות מדברות על בין עשרות אלפים ל-250 אלף - נותקו משידורי הטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully