וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופצים לפגישה בחו"ל? כך תוכלו גם להנות מזה

8.7.2015 / 8:03

נוסעים לנסיעת בזק לצרכי עסקים? כך תוכלו להירגע לפני הפגישה, לנצל את הזמן בין הטיסות ולהרגיש שניצלתם את הזמן בצורה מיטבית

נסיעת בזק של 24 שעות יכולה להיות יעילה וחוסכת זמן ובמקביל גם לתת תחושה של חוסר ניצול יעיל של הזמן. הפתרון, כמובן, טמון בתכנון נבון והבנת הצרכים. נמל תעופה, טיסה, המתנה, פגישה או שתיים, המתנה, נמל תעופה, טיסה. איך מנצלים את כל השעות הללו? ואיך מגיעים מרוכזים ורעננים אחרי לילה בדרכים, כשאין לכם חדר מלון להניח בו את הראש לכמה שעות? ומה אם טסים לפגישת עבודה אבל רוצים גם קצת פלז'ר?

התייעצנו עם צוות דיילי האוויר של אל על, כנראה האנשים המיומנים ביותר בחיסכון זמן שהות בשדה התעופה וניצול מושלם של כל דקה פנויה ביעדים השונים.

אל על.
אל על

כל מה שצריך לדעת על ביזנס

המפתח, כאמור, הוא ניצול נכון של הזמן שלכם בכל שלב. ככל ששהותכם תהיה מתוכננת יותר, כך תצליחו לשלב בנסיעה שלכם יותר פנאי ו'חופשה'. איך עושים זאת?

• טוסו עם מטען יד כדי לא לחכות למזוודות. אלמנטרי.

• בחרו בגדים שיכולים להתאים גם לפגישת יום וגם לאירוע בערב, שיכולים להשתלב זה בזה.

• זכרו שבכבודת היד אפשר לקחת נוזלים באריזות של עד 100 מ"ל ובחרו באפטר שייב או בושם באריזה קטנה.

• אקספרס צ'ק-אין: יממה לפני הטיסה ועד 3 שעות לפני ההמראה אפשר לבצע רישום (צ'ק-אין) לטיסה באתר החברה, אפשר לבצע צ'ק-אין גם בטרמינל בקיוסק או בדלפקי חברת התעופה. באל על, למשל, הם פתוחים 24 שעות ביממה.

• זכרו לאכול בנמל התעופה, כדי לא להגיע רעבים ליעד ולבזבז זמן יקר בחיפוש מסעדה או בית קפה.

• אם אתם נשארים ללון, בחרו מלון במרכז העיר או בסמוך לאזור העסקים, כדי לא לבזבז זמן מיותר על נסיעות ברחבי העיר.

• סעו רק במוניות. למרות שהתחבורה הציבורית במרבית הערים הגדולות יעילה מאד, חבל לבזבז זמן יקר בהמתנה, למעט בשעות העומס, בהן עדיף לבדוק את שירות הרכבת העירונית.

• אם מתאפשר, תכננו את הנסיעה כך שתימנעו מלהגיע ליעד בשעות של פקקים או לעשות את דרככם חזרה לשדה בשעות פקוקות.

• חייבים להביא משהו לילדים או לחברים בעבודה? קנו בחנויות דיוטי פרי בשדה התעופה, בארץ או בחו"ל או במטוס. אתם כבר ממילא שם והזמן קצר.

• רוצים להגיע רעננים ולא מקומטים? עלו לטיסה עם חולצת טריקו נוחה, ואת החולצה הייצוגית והז'קט – בקשו מהדיילים לתלות על מתלה, כדי שלא תאלצו לגהץ לפני הפגישה.

• טוסו בטיסה ישירה וסדירה. זה לא הזמן לחסוך על צ'רטר ולהסתכן באיחור לפגישה או לכנס. בחרו טיסה שמאפשרת לכם מעט זמן פנוי לפני הפגישה כדי להתרענן, לתקתק עבודה ולפנות זמן יקר לבילוי לפני שאתם חוזרים. אם בכל זאת חייבים לקחת טיסת קונקשן, ודאו שיש בשדה התעופה טרקלין עסקים נוח ומפנק. במרבית אתרי האינטרנט של חברות התעופה תמצאו מידע, כך לדוגמא באתר אל על - טרקליני עסקים מהודרים.

• בדקו מה כדאי יותר: טיסת לילה זולה עם לינה ביעד, כדי לקום רעננים או טיסת בוקר ללא צורך במלון.

• עבדו בנמל התעופה ובטיסה: מיילים, תיקונים אחרונים למצגת או להרצאה, אינטרנט בטיסה כמובן יכול להועיל. ואם בכל זאת רוצים מקום לעבוד בו ביעד, חברת Regus הבריטית מציעה מבחר עצום של חדרי ישיבות ומשרדים בכל פינה על הגלובוס, שאפשר לשכור גם לאחר צהריים בודד. המשרדים כולם מאובזרים בכל מה שנחוץ, כולל אינטרנט חינם וכיבוד קל.

• רוצים לשכור דירה או חדר פרטי בדירה ל-24 שעות? התענוג יעלה לכם בין 200-800 שקלים, תלוי במיקום. ב- AirBNB יש מבחר עצום של אפשרויות, חלקן הגדול ממש במרכז העיר אליה אתם טסים.

כל מה שכדאי לדעת על פלז'ר

לונדון, פריס ואמסטרדם נחשבות ליעדים העיקריים אליה טסים אנשי עסקים ישראלים. ומה שעוד משותף להן: בשלושתן יש מגוון עצום של אפשרויות לבילוי זמן הפנאי שהצלחתם לייצר לעצמכם בנסיעה. הנה כמה דוגמאות נחמדות להפסקת ספא, מוזיאונים, סיילים ועוד.

רוצים לנוח ולהתרענן לפני פגישות עבודה? לביטוי Day Use יש אצלנו משמעות סליזית, אבל כשמדובר באירופה, ובאנשי עסקים שצריכים לתפקד 24 שעות ביממה, צריך לחשוב מחוץ לקופסה. למשל, על שימוש חד פעמי במכוני ספא.

רשת SPA Breaks הבריטית מחזיקה בלונדון עשרה מכונים, אחד מהם נמצא בקרבת נמל התעופה הית'רו. הרשת מציעה שימוש במתקני המכונים למשך מספר שעות, בתוספת טיפול קצר, עם או בלי ארוחות, במחירים הנעים בין 30-80 פאונד. מגבות וחלוק תוכלו לקבל במקום.

Souna Deco נמצא בשכונת יורדן האופנתית באמסטרדם. תוכלו לקבל שם עיסוי של חצי שעה בתוספת שימוש במתקני הספא של המכון במחירים הנעים בין 35-60 יורו.

בפריס תשלמו החל מ-40 יורו תמורת שימוש במתקני ספא Deep Nature למשך חצי יום.

למציאת מכונים ודילים נוספים, חפשו בגוגל Day Massage

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

מה עושים עד הטיסה חזרה?

לכל מדינה יש את המשקה הלאומי שלה. בלונדון, התה, באמסטרדם – בירה היינקן והקוקטיילים של בולס ואילו בפריס יין ושמפניה כמים. ושוקו חם. מלבד הטעימות, אפשר כמובן להביא הביתה מתנות ייחודיות. כדי למצות את החוויה כדאי כמובן לברר את שעות הפתיחה, ולהזמין מקום מראש. מה ניתן למצוא על מפת התענוגות הקצרים?

לטעום קוקטיילים – במרכז המבקרים House of Bols פתוח עד שעות הערב ומציע טעימות של אחד המשקאות הישנים ביותר בעולם – המיוצר באמסטרדם מאז 1575.

כוס בירה צוננת – מקבלים בכל ביקור במרכז המבקרים של היינקן. שלוש ליתר דיוק.

קאפ אוף תי? - טעימות ורכישות של תה Twining אפשר למצוא בחנות הדגל של מותג התה הוותיק – 300 שנים, ליתר דיוק.

רוצים להביא מתנה לילדים?

Village Joue Club - חנות הצעצועים הכי גדולה בפריס שמתאימה להורים, לילדים ולילדים בנפשם. אפשר לבלות שם כמה שעות בכייף

Cure Gourmande - חנות הממתקים הכי גדולה בפריס. עושר וצבעוניות לא רגילים, והכל מתוק, מפתה ומזמין.

ביקורי בזק במוזיאונים

גלריות ומוזיאונים לאמנות לא חסרים בכל אחת מבירות אירופה. שווה לעשות חיפוש ולגלות מה מסתתר ברדיוס של 10-15 קילומטר מסביבת העסקים שלכם, להצצה חטופה אחרי הפגישה. במקרים רבים תגלו שהמוזיאון מציע כרטיסים מוזלים בשעות אחר הצהריים המאוחרות, לעתים אפילו כניסות חינם.

והנה עוד כמה רעיונות למוזאונים שלא העליתם על דעתכם שהם קיימים:

• מוזיאון החתולים באמסטרדם
• מוזיאון בתי הסירות באמסטרדם
• מוזיאון שרלוק הולמס בלונדון
• שלל התערוכות המוצגות בפריז

בסופו של דבר, כפי שאתם בוודאי מבינים, ככל שהנסיעה שלכם תהיה מתוכננת יותר כך תוכלו ליהנות ממנה יותר ולהספיק גם לנפוש ולא רק לעבוד. לטיפים נוספים של עובדי אל על בקרו ב – TipTop.

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף אל על
  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully