וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה פתחה את ההרשמה לאירוע הקיץ Summer love

25.6.2015 / 16:15

האירוע יתרחש ב-5 מחזורים של יומיים בחוף דור נחשולים בין התאריכים17 ו-28 ביולי. המשתתפים ייהנו משלל הופעות ייחודיות, תחרויות ומתחמים מפנקים

מתחם סאמר לאב קוקה קולה. קקטוס,
מתחם סאמר לאב קוקה קולה/קקטוס

גם השנה תחגוג חברת קוקה קולה את הקיץ באירוע מיוחד -Coca-Cola Summer Love 2015. האירוע שיתקיים בחמישה מחזורים בני יומיים בין התאריכים ה-15 ביולי וה-28 ביולי יכלול בילויים, מסיבות והופעות של האמנים המובילים בישראל. השנה הפעילות תתקיים בחוף דור-נחשולים.

בני הנוער יוכלו ליהנות מהופעות ייחודיות, דוגמת מופע שקיעה עם הזמר מוקי ומופע צהריים עם להקת התקווה 6, מופע לילי אקוסטי סביב המדורה עם לירן דנינו, מופע אינטראקטיבי מיוחד ומבדר עם אמן החושים הבינלאומי, ליאור סושרד, וכן ממגוון רחב של פעילויות ועולמות תוכן.

בנוסף, יוכלו בני הנוער להנות עם חבריהם במשך יומיים ממתחם "הכל–כלול" מפנק הכולל: לינה באוהלים, ארוחות מפנקות מסביב לשעון, חוף ים אקזוטי, מתחם אופנה, מתחם גיימינג, אומגה לים, מתחם פעילות ימית, מסיבות, קומזיץ, טורנירי כדורגל וכדורעף, דוכני יריד, הקרנות סרטים על מסך ענק תחת כיפת השמיים ועוד.

אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של "קוקה-קולה ישראל" אמר כי "Coca-Cola Summer Love ממשיך להעניק לבני הנוער חוויה ייחודית ומרגשת בחופשת הקיץ, כזו הנשמרת בזיכרון. השנה יוכלו בני הנוער ליהנות מהופעות יוצאות דופן של האמנים האהובים עליהם, וממגוון רחב מאוד של פעילויות שיהפכו את הקיץ שלהם לחוויה גדולה מהחיים. בחירת המיקום השנה, חוף דור- נחשולים, רצועת חוף אקזוטית מהיפות בישראל, הופכת את האירוע לאטרקטיבי, נחשק וכמו בכל השנים הקודמות, לאירוע המדובר של הקיץ".

פרטים והרשמה:

• מיקום הפעילות: חוף דור- נחשולים.
• הגעה: שאטלים ייעודיים שייצאו בתחילת כל מחזור מתחנת הרכבת בבנימינה ויחזירו את המבקרים לנקודה זו ביום האחרון.
• תקופת הפעילות: 15.07.15-28.7.15
• משתתפים: הפעילות מיועדת לבני נוער מסיימי כיתות ט' עד י"ב, גילאים 15-18 בלבד.
• הכניסה לפעילות מותנית בהרשמה מוקדמת בעמוד הפייסבוק של קוקה-קולה ובאתר הבית של החברה: www.cocacola.co.il.
• מחיר: 179 שקלים למשתתף ליומיים שלמים (לילה אחד). הכל כלול במחיר: לינה, ארוחות, הופעות ומתחמי פעילות.

  • עוד באותו נושא:
  • קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully