וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה SIXT נבחרה לספקית החסות להיכל הספורט דרייב אין

30.6.2015 / 17:17

הקבוצה העסקית, שזכתה במכרז על עיריית ת"א, תיהנה מקריאת ההיכל על שמה, מקבלת אזורי פרסום בתוך ההיכל ומהזכות לקיים בו אירועים

אולם דרייב אין בתל אביב. ברני ארדוב
היכל דרייב אין/ברני ארדוב

קבוצת שלמה SIXT נבחרה במכרז כספקית החסות להיכל הספורט העירוני דרייב אין בתל אביב. כספקית החסות ייקרא ההיכל על שמה של שלמה SIXT והיא תקבל אזורי פרסום במקום ואף תוכל לקיים בו אירועים בשמונה השנים הבאות.

מאז שהושק לפני כחמישה חודשים נהפך ההיכל, המשמש אולמה הביתי של הפועל תל אביב בכדורסל, למוקד משיכה לאירועי תרבות וספורט רבים. בין היתר התקיימו בו גמר גביע המדינה בכדוריד ומופעים והצגות רבים.

קבוצת שלמה SIXT הוקמה על ידי איש העסקים המנוח שלמה שמלצר וכוללת את חברת הליסינג הגדולה בישראל ואת החברות אפקון, מספנות ישראל, שיר נדל"ן ושלמה ביטוח. בנוסף היא מחזיקה בזיכיון ליבוא ושיווק מכוניות אופל.
נדב גרינשפן, מנכ"ל חברת היכלי הספורט תל אביב- יפו מסר כי: "אני מברך את קבוצת שלמה על זכייתה במכרז החסות. אין לי ספק שהשותפות בין החברות תהיה שותפות ארוכה ומוצלחת עבור שני הצדדים".

עתליה שמלצר מסרה כי: "שנה למותו של שלמה, סמלי הדבר שנתבשרנו על הזכייה במכרז למיתוג ההיכל בשם קבוצת שלמה. אנו רואים בזה מהלך נוסף להרחבת המודעות לקבוצה ולפעילויותיה, ובמיוחד לאור החשיפה הגבוהה של ההיכל בעיר תל אביב ובציבוריות הישראלית בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully