וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם נוף לספארי: שחר חסון רכש פנטהאוז בשווי 5.8 מיליון בר"ג

יעל דראל

1.7.2015 / 11:51

הקומיקאי רכש את הפנטהאוז בקומה האחרונה של פרויקט מגדל על הפארק. בין השאר הוא ייהנה משישה חדרים וממרפסת בגודל של 100 מ"ר

פרויקט מגדל על הפארק. הדמיה יח"צ,
הדמיה של דירה בפרויקט מגדל על הפארק/הדמיה יח"צ

הקומיקאי שחר חסון רכש פנטהאוז בן 6 חדרים בפרויקט מגדל על הפארק ברמת גן. שווי הפנטהאוז מוערך בכ-5.8 מיליון שקל, אולם על פי הערכות בשוק הנדל"ן ידוענים זוכים להנחות בהיקפים כ-20% בממוצע משווי הנכסים. הפנטהאוז, הממוקם בקומה 32 והאחרונה במגדל, משתרע על פני 150 מ"ר ובו מרפסת נרחבת בגודל 100 מ"ר שממנה נשקף נוף הספארי, וכן הנוף האורבני של תל אביב והים התיכון.

הפרויקט שאותו בונה חברת טופ נדל"ן בבעלות מנכ"ל משרד הפנים לשעבר, אריה בר, ממוקם במזרח רמת גן וכולל 144 יחידות דיור. בחברה מציינים כי המגדל נמצא לקראת סיום שלב הביצוע כשתאריך האכלוס המתוכנן הוא לתחילת 2016. פרט לחסון נמכרו בחודש האחרון דירות נוספות במגדל – בהן דירת 5 חדרים בשטח של 120 מ"ר עם מרפסת בשטח של 12 מ"ר במחיר של 2.3 מיליון שקל. כמו כן נמכרה דירת שלושה חדרים בשטח של 76 מ"ר עם מרפסת של 9 מ"ר במחיר של 1.7 מיליון שקל.

המפרט של המגדל כולל חניון תת קרקעי, 4 מעליות מהירות, חדר כושר וסאונה, מועדון חברים ומרפסת דיירים משותפת בקומה ה-20 עם משקפת מיוחדת שמאפשרת ליהנות מהנוף. בחברה ציינו כי "המרפסות של הדירות בצד הדרומי משקיפות לספארי וניתן לראות את הג'ירפות, הזברות והקרנפים משוטטים חופשי ברחבי הפארק. במרפסות הפונות לכיוון צפון, ייהנו הדיירים מתצפית פתוחה עד לים התיכון לכל המרחב האורבני של גוש דן".

פרויקט מגדל על הפארק. הדמיה יח"צ,
הדמיית האזור של פרויקט מגדל על הפארק/הדמיה יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully