וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון חוגגת 20 עם מבצעים שייגרמו לבלאק פריידי להחוויר

7.7.2015 / 16:16

ענקית המסחר חוגגת שני עשורים להיווסדה והכריזה על יום מיוחד של מבצעים למנוייה ברחבי העולם - שיתעדכנו בכל 10 דקות לאורך יממה

מחסן אמאזון. Matt Cardy, GettyImages
מחסן אמזון/GettyImages, Matt Cardy

האם שיאים של יום שישי השחור יישברו? ב-15 ביולי תחגוג ענקית הקמעונות אמזון 20 שנה להיווסדה - ולכבוד המאורע הכריזה על יום מבצעים מיוחד לחברי המועדון שלה. על פי הודעת החברה החל מחצות יוכרזו הנחות חדשות כל 10 דקות במהלך כל היום. בחברה אף מבטיחים כי כמות המבצעים תעלה על זו המוצעת ביום שישי השחור - חגיגת הקניות המסורתית של יום שישי שלאחר חג ההודיה. המבצעים יהיו זמינים למנויי החברה בארה"ב, בריטניה, ספרד, יפן, איטליה, גרמניה, צרפת, קנדה ואוסטריה.

בנוסף מציעה אמזון חודש ניסיון חינם ברכישת מנוי – זאת על מנת למשוך לקוחות חדשים למועדון המנויים שלה. יצוין כי מחיר המנוי עומד בדרך כלל על 99 דולרים לשנה וכולל משלוח חינם.

תוכנית המנויים של החברה הוכיחה עצמה כרווחית ביותר. על פי דו"חות החברה, המנויים מבצעים כמות כפולה של רכישות מהאתר לעומת שאר הלקוחות ומזמינים סחורה בשווי הגדול ב-40% משאר הלקוחות. לאחרונה הרחיבה החברה את השירות המשלוחים המהירים למנויים לאזורים בלונדון – ההרחבה הראשונה של שירות זה מחוץ לגבולות ארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • אמאזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully