וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים משלמים על ליסטרין פי 3 מאשר בגרמניה

אילנית חיות

20.7.2015 / 11:11

ליאון חדזייב ביקר בפרנקפורט ונדהם לגלות כמה עולה שם ליסטרין. בקבוק ליסטרין בגודל 500 מ"ל עולים בגרמניה 2.65 אירו, שהם כ-11 שקל, לעומת מחיר של 40.8 שקל בסופר-פארם

ליסטרין גרמניה. גלובס
ליסטרין גרמניה/גלובס

בישראל משמיעים סיבות רבות לכך שהמוצרים כאן יקרים, אבל גם אוזן קשבת לטענות הללו לא תצליח לספק שום הסבר לפחות לחלק מפערי המחירים התהומיים.

אזרח ישראלי, לאון חדזייב, שביקר בשבוע שעבר בפרנקפורט בגרמניה, נדהם כשנוכח לדעת כי הוא משלם בישראל על מי פה ליסטרין כמעט פי ארבעה.

באחת מרשתות הדראגסטור בעיר, אליהן נכנס באופן אקראי, הוא גילה כי מי פה ליסטרין בגודל 500 מ"ל עולים בגרמניה 2.65 אירו, שהם כ-11 שקל, לעומת מחיר של 40.8 שקל בסופר-פארם.

בדיקה באתר של הרשת הגרמנית Lidl מגלה כי המחיר הזה תקף גם שם, ואם מעוניינים במשלוח - המחיר יהיה 4.65 אירו. המחיר בגרמניה כולל מע"מ, העומד על 19% מע"מ.

"כשראיתי את מחיר הליסטרין ותרגמתי אותו לשקלים, הייתי בהלם. אני משתמש קבוע בליסטרין ולרוב אני קונה אותו בסופר-פארם במחיר של כ-40 שקל. כשחזרתי בסוף השבוע האחרון, נכנסתי לסניף סופר-פארם לבדוק שוב את המחיר - וגיליתי שלא טעיתי. ליסטרין נמכר שם ב-40.80 שקל. עושים על המוצר הזה בארץ ים של כסף. אין שום הצדקה לכך", הוא אומר ל"גלובס".

ראוי לציין כי לאחרונה נשחק שער האירו, אך גם שחיקה זו אינה יכולה להסביר ולו חלק משמעותי מפער המחירים.

מסופר-פארם נמסר בתגובה: "מחירי המוצרים ברשת נקבעים תוך שקלול של פרמטרים רבים, ומושפעים בין היתר מהמחירים בהם קונה הרשת את המוצרים מהספקים. סופר-פארם מקפידה להציע ללקוחותיה מבצעים והטבות וכן מחירים תחרותיים ואטרקטיביים".

  • עוד באותו נושא:
  • ליסטרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully