וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממוניות לפרחים: Gett תציע משלוחי זרים בתוך 10 דקות

רועי גולדנברג

28.7.2015 / 9:35

במסגרת שיתוף פעולה עם רשת zer4u, החל מהיום יוכלו לקוחות החברה להזמין זר פרחים דרך אפליקציית Gett במחיר של 149 שקל. בשלב הראשון יופעל השירות באזור מרכז וצפון תל אביב

כלה עם זר פרחים. ShutterStock
כלה עם זר פרחים/ShutterStock

שלושה חודשים בדיוק אחרי שהציגה מתיחת פנים למותג גט טקסי ושינוי השם ל-Gett, החברה הישראלית בניהולו של שחר וייסר מציגה את השירות הראשון שלה מחוץ לעולם המוניות - משלוחי פרחים.

במסגרת שיתוף פעולה עם רשת zer4u, החל מהיום יוכלו לקוחות החברה להזמין זר פרחים דרך אפליקציית Gett במחיר של 149 שקל. בשלב הראשון, מסבירים בחברה, יופעל השירות באזור מרכז וצפון תל אביב ורק במועד ספציפי אחר הצהריים (בין השעות 16-19). הזר יכלול 15 ורדים אדומים ובהמשך יוצע בכל שבוע זר פרחים אחר.

המהלך, שבמסגרתו יתווסף כפתור ייעודי בשם GettFlowers כחלק מהאפליקציה הקיימת להזמנת מוניות, הוא חלק ממהלך גדול יותר עליו הכריזה כאמור חברת Gett. במסגרת המהלך יושקו שירותים נוספים שיאפשרו הזמנת פיצה, מסאז', מניקור, טכנאי, אינסטלרטורים ועוד. מארק און, מנכ"ל Gett ישראל, אמרה היום כי "כפי ש-Gett חסכה זמן יקר בדרך בה מזמינים מונית, כך תמשיך האפליקציה לחסוך זמן יקר ללקוחותיה בהזמנת מוצרים ושירותיים מובילים".

במקביל להשקת הזמנת הפרחים דרך חברת גט בישראל, השיקה החברה במספר ערים נבחרות בבריטניה אפשרות להזמין דרך האפליקציה שמפניה עד לפתח הבית בתוך 10 דקות. מדובר בשיתוף פעולה עם מותג השמפניה הצרפתי היוקרתי Veuve Clicquot. גם במקרה הזה מדובר בשירות שיפעל רק בשעות אחר הצהריים ולזמן מוגבל. עלות השירות אמורה לעמוד על 50 ליש"ט, כשבאתר ביזנס אינסיידר ציינו אתמול שהזמנת אותו בקבוק דרך אמזון תעלה כ-40 ליש"ט. עם זאת, בחברת גט מסבירים שהמחיר הוא לא הפקטור המרכזי של השירותים החדשים אלא דווקא הזמינות והנגישות של הזמנת השירותים וההגעה המהירה של המוצר או השירות אל הלקוח.

  • עוד באותו נושא:
  • Gett

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully