וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה מפסטיבל דיסני

3.8.2015 / 12:09

הורים התלוננו בעמוד הפייסבוק של החברה. חברת התוכן: המופע עבר שיפורים

יושבת מתוסכלת מול מחשב. ShutterStock
יושבת מתוסכלת מול מחשב/ShutterStock

"מאכזב", "ביזיון", "משעמם" ו-"לא מומלץ", אלו רק חלק מהתיאורים של מאות הורים מתוסכלים שהגיעו עם ילדיהם לפסטיבל דיסני שנערך בהיכל הדרייב אין בתל אביב בימים האחרונים. את התגובות הסוערות שיתפו מאות ההורים בדף הפייסבוק של חברת דיסני ישראל שם פרקו את תסכולם נוכח האירוע המאכזב. הבעיות העיקריות שהעלו ההורים התייחסו לתורים הארוכים והממושכים בהם נאלצו לעמוד, לעיתים גם בחום הכבד וכן לרמה ולביצוע המאכזב של ההופעות והפעילויות שהוצעו במסגרת הפסטיבל. הורים רבים אף טענו כי לא ניתן להם להכניס בקבוקי מים ואוכל לתוך המתחם ועל כן נאלצו להוציא סכום נוסף עבור מזון ושתייה לילדים וזאת מלבד עלות הכרטיס היקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיטל ויצמן, אחת האמהות שביקרה עם ילדיה בתערוכה כותבת: "הגענו בשישי בתשע בבוקר. נכנסו בעשר! כדי לגלות 3 מתחמים עלובים וצפופים". לטענתה של ויצמן כלל הפעילויות שהוצעו במסגרת התערוכה לא עמדו בסטנדרטים ובציפיות שלה ושל הילדים. כך למשל, טענה שמתחם היצירה כלל רק דפי צביעה אותם יכלה להוריד מהאינטרנט ומתחם האיפור גרר תור של 40 דקות כדי לקבל איפור הכולל "פתית שלג במצח".

גם הגולשת דנה אשכנזי בחרה לשתף את המבקרים הפוטנציאלים בחוויותיה מהתערוכה. בפוסט שהעלתה בשבת האחרונה כתבה כי "כאב הראש אתו חזרתי השאיר אותי ללא מילים". לדבריה, התורים הארוכים לצילום עם בובות אנה ואלזה, אחת האטרקציות העיקריות לילדים בפסטיבל, הפכה לחוויה לא נעימה "אי אפשר להתקרב ממש לדמויות בשל קו הפרדה וכמובן שמצטלמים עם עוד ילדים ברקע, אפילו אי אפשר לצלם לבד". הגולשת מעיין קלדרון שביקרה בתערוכה ביום שישי האחרון, בחרה גם היא להגיב על דף הפייסבוק של החברה וכתבה בפוסט "פשוט זלזול באינטליגנציה של הילדים וההתעללות בהורים. צריכים להתבייש על העושק הזה".

זוהי השנה הראשונה בה נערך פסטיבל דיסני בישראל שיימשך לאורך כל חודש אוגוסט. עלות כרטיס כניסה לאדם עומדת על 139 שקלים, אך חברת ישראכרט שהינה שותפה להפקת הפסטיבל מציעה כרטיסים במבצע 1+1. גולת הכותרת של הפסטיבל כפי שהוצג במסגרת הקמפיין השיווקי של חברת ההפקות הינה הופעה חיה של דמויות דיסני מהסרט "לשבור את הקרח" שכבשו את לבבות הילדים בשנה האחרונה.

מהפקת פסטיבל הקיץ של דיסני נמסר כי "בפסטיבל הושקעו משאבים רבים, ההתרשמות והתגובות מורות על כך שקהל הילדים נהנה מכל רגע ורגע ומבחינתנו זהו קהל היעד. ביום הפעילות הראשון של הפסטיבל (יום שישי) הייתה בעיה של תורים בחלק משעות היום. החל מיום שבת בוצעו שיפורים רבים במתחם וכתוצאה מכך הכל מתנהל כסדרו. ביומיים האחרונים גם המופע עבר שיפורים והתאמות נוספים. המופע הוא חלק ממכלול הפעילויות בפסטיבל. צוות יוצרים של דיסני, שהגיע במיוחד לארץ, יצר את המופע ע"פ פורמט קיים, הנהוג בפעילויות דיסני דומות ברחבי העולם. אנו מזמינים את הקהל לבוא וליהנות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דיסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully