וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדידס "תצוד" ותצ'פר רצים עם נעליה

12.8.2015 / 15:36

במסגרת השקת דגם חדש של נעל האולטרה בוסט שלה תשלח אדידס צוותים שיימצאו רצים המשתמשים במוצריה ותחלק להם פרסים מיוחדים

נעלי אדידס אולטרה בוסט.
נעלי אדידס אולטרה בוסט

חברת אדידס משיקה קולקציה חדשה של נעל ה-ultra BOOST שלה בצבע חדש. לרגל ההשקה יוצאים באדידס במהלך שיווקי חדש במסגרתו בכל סופשבוע החל מה-15 באוגוסט תצא קבוצת רצים לבושה בצהוב "לצוד" רצים הנועלים אדידס, כל "ניצוד" יזכה מיד בהטבה לקנייה מקולקציית boost your run ורץ שיהיה לבוש באדידס מכף רגל ועד ראש יקבל שובר מתנה שיזכה אותו בהפתעה שתחכה לו ב-VAN אדידס ייעודי בפארק הקרוב למקום מגוריו. מסע הציד הראשון ייצא מאצטדיון הדר יוסף בשעה 05:45 בבוקר ה-15 באוגוסט. ומועדים נוספים יוכרזו בדף הפייסבוק של אדידס.

אדידס השיקה את קפסולות הבוסט לפני שנתיים וחצי והן ממשיכות להיות משולבות בכל הסוליות של נעלי החברה האוחזת בפטנט. האולטרה בוסט היתה הנעל הנמכרת ביותר בחנות המרתון האחרונה של אדידס בכיכר רבין השנה שהיתה גם חנות הספורט הגדולה במזרח התיכון. זו הנעל הראשונה שהסוליה שלה מכילה 100% של הקפסולות.

העונה מוגשת הנעל בצבע נועז ובטוח בעצמו, בהתאם למעמד שהשיגה מרגע שראתה אור – צהוב ניאון הנראה למרחקים. הנעל זוכה בהכרה במקומות החשובים ביותר בעולם הריצה. בחוות הדעת על הנעל במגזין הריצה הנחשב runners world הבוחן את כל הנעליים המקצועיות בעולם נכתב: "החזר האנרגיה של האולטרה בוסט גבוה מזה של כל נעל אחרת ברמת הרכות שלה שנבחנה על ידינו". גם ב- editor's choice של המגזין runners world (uk) , נקשרו לה תארים כמו "הבחירה האידאלית למרתון הבא" ו-"נעל קלאסית כמעט בכל מובן".

למראה הנעל וביצועיה יוצאי הדופן אחראיות לא מעט הבדיקות שערכו לה באדידס, באמצעות מערכת ARAMIS, אשר משמשת גופים מקצועיים דוגמת נאס"א, בואינג ו-BMW לצורך ביצוע מבחני ריסוק, ניתוח תנודות ומבחני עמידות. כל אלו הובילו ליצירת נעל מובילה: 100% קפסולות אנרגיה של BOOST בסוליה וביטול סוליית ה-EVA הפנימית המסורתית, על מנת לספק יותר מגע ישיר אשר מביא לידי ביטוי מיטבי את יכולותיה. סוליית Stretch Web החיצונית פותחה במיוחד עבורה והיא מתאימה את עצמה ונמתחת בהתאם לתנועת רגלו של הרץ . העיצוב האלסטי המחורר רותם את האנרגיה של BOOST וממקסם אותה. רגלו של אדם רץ מתרחבת בממוצע ב-10 מ"מ במהלך הריצה. בעזרת טכנולוגיית Primeknit המשודרגת של אדידס, מספקת הנעל תמיכה לאזורים בכף הרגל בהם לא מתרחשת אותה התרחבות ומתיחה אדפטיבית רק היכן שדרוש.

בנוסף כוללת ה- Ultra BOOST מבנה עקב חדשני, המשחרר את התנועה הטבעית של גיד אכילס, דופן העקב החיצונית מכווננת בקפידה, מערסלת את הרגל ומתאימה עצמה להתארכות הגבוהה של הגיד. רפידת גרב קלה במיוחד משתלבת עם צורתה הטבעית של כף הרגל ומספקת התאמה ותחושת התאמה אישית.

ה- Ultra BOOST מציגה גם מערכת Torsion חדשה בעלת צפיפות כפולה המוטמעת בבסיס הנעל. תכונה זו מאפשרת תנועה עצמאית יותר בין העקב לבין קידמת כף הרגל ובכך מספקת יציבות מעולה וריצה חלקה ומבוקרת יותר.

הנעליים נמכרות במידות 36-41 לנשים ו-40-50 לגברים ברשת חנויות אדידס ובחנויות הנבחרות. מחיר הנעליים: 849.9 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully