וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון היצירתי של ההורים ליוקר המוצרים לבית-ספר

מיכל רז חיימוביץ'

19.8.2015 / 6:46

קבוצות הרכישה לציוד חזרה לבית הספר תופסות תאוצה: 13,000 תושבי העיר מודיעין הצטרפו לקבוצת הפייסבוק 'מודיעין שלנו' שקיימה מכרז בין רשתות הציוד לתלמיד

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

לא מעט קבוצות רכישה של הורים קמו במהלך החופש לרכישת ציוד לבתי ספר. כך למשל, היזם החברתי עוזי ריעני שהקים את עמוד הפייסבוק קבוצת רכישה של עוזי ריאני קיים ירידים ברחבי הארץ שבהם נמכר ציוד לתלמידים בהנחות של עד 40%. את המוצרים לירידים סיפק היבואן אופק חדש. את רעיון קבוצת הרכישה קידמו גם הורים יזמים במקומות אחרים. 13,000 תושבי העיר מודיעין הצטרפו לקבוצת הפייסבוק 'מודיעין שלנו' שקיימה מכרז בין רשתות הציוד לתלמיד.

"בתחילה ניהלנו קבוצות רכישה על ילקוטים בלבד, מול רשתות באזור", מספר יוזם המהלך ומנהל קבוצת 'מודיעין שלנו', ליאור ישמח-משה. לדבריו, 1,400 הורים לתלמידי הכיתות הנמוכות והגבוהות רכשו ילקוטים של קל גב ב-20%-30% הנחה דרך הפיראט אדום: "החלטנו ללכת צעד קדימה ולמלא את הילקוטים. בנינו חבילה לפי רשימת הציוד של בתי ספר. פנו אליי כמה חנויות ורשתות. במכרז הזה זכתה אופיס דיפו שמציעה חבילות לפי קבוצות גיל. לכל שכבת גיל מוצעת חבילה ממותגת ולא ממותגת. חבילה ממותגת לתלמידי כיתות א עולה 207 שקל לעומת 170 שקל לחבילה הכוללת מותג פרטי של הרשת, לתלמידי ד-יב' חבילה ממותגת עולה 380 שקל וחבילה לא ממותגת עולה כ-270 שקל". לדבריו, במותג הרגיל ההנחה עומדת על 20% ובמותג הפרטי 40%.

מיזם נוסף שקידם הוא לחולצות בית ספר דרך רשת בייסיק שהציעה 6 חולצות מודפסות ב-100 שקל. "הצעד הבא הוא קבוצות רכישה של מכשירי חשמל. בימים רביעי-חמישי יהיו ירידים בחנות אבי סופר.

הזוכים במכרז מתחייבים גם לתרום לקהילה, למשל באמצעות ציוד לתרומה נזקקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully