וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירות ויופי: דרום קוריאה מעניקה הנחה על ניתוחים פלסטיים

20.8.2015 / 13:54

במאמץ לסייע לענף התיירות במדינה מציעה דרום קוריאה החזרי מס לתיירים שיגיעו למדינה על מנת לבצע ניתוח פלסטי. שווי ההטבה כ-10% ממחיר הניתוח

אולפן וואלה

במאמץ לעודד את ענף התיירות במדינה ולאחר שהתפשטות נגיף המארס הביאה לירידה דרמטית של קרוב ל-40% בכניסות תיירים אליה, החליטה ממשלת דרום קוריאה להציע החזרי מס לתיירים שיחליטו לעבור ניתוחים פלסטיים בשטחה.

ההטבה המשונה בגובה של 10% מגובה העסקה תוחל החל מאפריל 2016 והיא תוענק לתיירים שיחליטו לעבור כל סוג של ניתוח פלסטי, על ידי אחד מתוך 4,000 המנתחים הפלסטיים העובדים במדינה. היא מגיעה כניסיון של הממשלה להחיות את תעשיית תיירות המרפא במדינה, המגלגלת כחצי מיליארד דולרים ובכך תורמת לכלכלת המדינה.

דרום קוריאה נחשבת כבר שנים ארוכות לבירה הבלתי מעורערת של הניותחים הפלסטיים בעולם, כש-2% מכלל האוכלוסייה המונה 49 מיליון איש, עברו ניתוח כזה או אחר בעבר. נתוני האגודה הבינ"ל לכירורגיה פלסטית ואסטית אף מראים כי מתוך 4 מיליון הניתוחים הפלסטיים שנערכו בעולם בשנה שחלפה, כ-5% מתוכם נערכו בשטחה של דרום קוריאה.

מרפאות רבות ממוקמות בזו אחר זו ברובע גנגנם שבסיאול, בירת המדינה ומייצרות את מה שמכונה "חגורת היופי" בעיר. תיירים שמגיעים לצרכי ניתוח, זוכים לאיסוף משדה התעופה ועד למלון שהוזמן כחלק מחבילת הניתוח והשירות מוענק בשלל שפות, לרבות, סינית, יפנית ואנגלית.

מספר התיירים שהגיעו לדרום קוריאה לצרכי פרוצדורות רפואיות, שולש בשנה שעברה ועמד על 266,

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully