וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמליה גלזר פורשת מתפקידיה בהנהלת פרטנר

24.8.2015 / 10:59

גלזר שימשה מאז שנת 2007 כדוברת החברה וכסמנכ"לית תקשורת ואחריות תאגידית. בנבנישתי: "ברצוני להודות לעמליה על עשייתה המגוונת והרחבה"

עמליה גלזר.
עמליה גלזר

עמליה גלזר פורשת מתפקידה כדוברת קבוצת פרטנר וכסמנכ"ל תקשורת ואחריות תאגידית. גלזר תסיים את עבודתה לקראת סוף השנה לאחר השלמת תהליך איתור, מינוי וחפיפה של מחליף.

גלזר הצטרפה לשדרת הניהול הבכיר בקבוצה בשנת 2007 . במהלך שנות עבודתה הקימה וניהלה את חטיבת התקשורת והאחריות התאגידית, תחת תפיסה הוליסטית של ניהול ערוצי התקשורת והמגע עם הלקוחות, הציבור והעובדים בשפה אחידה המשקפת את ערכי החברה.

איציק בנבנשתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, ביקש להודות לעמליה גלזר על תרומתה לחברה וציין כי "עמליה הקימה את חטיבת התקשורת והאחריות התאגידית בפרטנר אשר ליוותה את מגוון פעילויות החברה. לעמליה תרומה משמעותית לחברה ולשמירה על ערכי היסוד שלה - שירות איכותי, חדשנות ומובילות טכנולוגית. בשמי ובשם חברי ההנהלה והדירקטוריון, ברצוני להודות לעמליה על עשייתה המגוונת והרחבה, מקצועיותה, כישוריה ומסירותה לחברה ולעובדיה אשר תרמו לחברה להתמודד בהצלחה עם האתגרים הרבים בפניהם עמדה החברה במהלך כל תקופת כהונתה. אנו מאחלים לעמליה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

גלזר אמרה כי " אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מחברה מובילה בעלת תרבות ארגונית ייחודית שבה חדוות עשייה, יצירתיות, אכפתיות ועבודת צוות הן חלק מהווייתה היומיומית. חוויות, אתגרים ושותפות היו חלק בלתי נפרד מהעשייה המשמעותית והמרתקת בפרטנר במציאות משתנה תדיר. זכיתי ונהניתי לעבוד עם אנשים משכמם ומעלה מכל יחידות החברה ועל כך אני מוקירה תודה. אני פונה לדרך חדשה ומאחלת לכל עובדי החברה, לחבריי להנהלה ולדירקטוריון המשך הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully