וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הפניקס שוקלים להעביר הפנסיות לחברות אחרות

31.8.2015 / 16:30

בהודעה ששלחה יו"ר ועד העובדים נכתב כי עקב חשש שהעלו עובדים רבים מהעברת השליטה הצפויה בחברה לידי פוסון הסינית נבחנת האפשרות להעביר קרנות של העובדים לחברות אחרות. הפניקס: "צעד במסגרת סכסוך העובדים"

איש העסקים יצחק תשובה. דרור פיקלני
יצחק תשובה/דרור פיקלני

חוששים מהסינים? עובדי חברת הפניקס העומדת בפני מכירה לחברת פוסון הסינית אומרים כי הם שוקלים להעביר את הפנסיות שלהם לחברות אחרות. בהודעה שפרסמה יו"ר ועד העובדים אורנה ביטון בדף הפייסבוק עודכנו העובדים כי המהלך נשקל בעקבות חששות שהביעו עובדים רבים בחברה ממכירת החברה.

בהודעה ששלחה לעובדי החברה כתבה ביטון: "עובדים יקרים, לאחרונה פנו אלינו מספר עובדים והביעו חשש שאם תימכר הפניקס לסינים, עתיד הפנסיות שלנו עלול להיות בסכנה. איננו מכירים את הסינים, הם נמצאים מעבר לים, ואיננו יודעים היכן הם ישקיעו את כספי הפנסיות שלנו". עוד כתבה ביטון כי "בנוסף, איננו יודעים מה יכולתו של הרגולטור הישראלי לאכוף בקרה אפקטיבית על הסינים היושבים אלפי קילומטרים מישראל. לכל אלה יש להוסיף את המשבר בבורסות של סין, מה שרק מגביר את החשש לעתיד הפנסיה שלנו".

"לאור פניות אלה", המשיכה ביטון, "אנו פונים למספר גופים ישראליים מבוססים, המנהלים תיקי פנסיות כדי לברר אפשרות העברת הפנסיות של עובדי הפניקס אליהם כדי שנרגיש יותר בטוחים עם כספי הפנסיות שלנו. אנו נמשיך לעדכן אתכם בכל ההתפתחויות".

מהפניקס נמסר: "הועד נתון בסכסוך עבודה מול קבוצת דלק, ואיום זה של הועד הוא צעד במסגרת המאבק. מדיניות השקעת כספי העמיתים נעשית ע"י אנשי השקעות מיומנים עפ"י הנחיות ועדת השקעות, שמטרתה היחידה היא השאת תשואה לעמיתים ואין לכך כל קשר להעברת הבעלות ככל שתבוצע. אנו קוראים לועד לגלות אחריות ולהמנע מנקיטת צעדים הפוגעים בעובדים עצמם. בסופו של דבר, הפניקס היא הבית של כולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully