וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפרוש כדי לצאת לדרך חדשה

2.9.2015 / 11:19

תחרות חדשה שמקיים בנק הפועלים תסייע לבני הגיל השלישי להגשים יוזמות עסקיות ורעיונות חדשים כעצמאים

זוג מבוגרים יושבים מול מחשב. ShutterStock
להמשיך לקום בבוקר לעבודה/ShutterStock

בנק הפועלים מקיים תחרות יזמות המיועדת לגיל השלישי כחלק המהלך האסטרטגי למען "הוותיקים החדשים" ובמטרה לסייע לאנשים שפרשו מהעבודה להגשים את שאיפותיהם להקים מיזמים חדשים כעצמאים.

במסגרת התחרות, ייבחרו עד 45 מבין היזמים שיציגו את הרעיונות בעלי פוטנציאל היישום הגבוה ביותר. היזמים הנבחרים יוזמנו לחמישה ימי עיון שיעסקו במתן כלים מעשיים לתכנון עסקי וניהול הקמת מיזמים. בשלב הסופי תיערך תחרות בין היזמים שנבחרו והזוכים יקבלו פרס כספי ומלגת ליווי להקמת העסק.

ימי העיון יתקיימו בשלושה מוקדים ברחבי הארץ: בצפון, במרכז ובדרום. ועדה משותפת לכל השותפים בתחרות תבחר את הפרויקטים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר בכל רחבי הארץ.

בנוסף, במסגרת המהלך יערוך הבנק יום עיון במתכונת של הפנינג בנושא יזמות לגיל השלישי, בהשתתפות מאות אזרחים ותיקים, שיכלול הרצאות בנושאים פיננסיים ואחרים.

עובדים מבוגרים. ShutterStock
גיל פרישה? לא אצלנו/ShutterStock

ניסיון חיים עשיר

אריק פינטו, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, אומר כי המהלך החדש נועד כדי לקדם יזמות בקרב אנשים שפרשו לגמלאות. "יזמות יכולה לפרוח גם בגיל השלישי, וכאשר היא מלווה בניסיון חיים עשיר, פוטנציאל ההצלחה גדול. המהלך שלנו, מעבר לתחרות עצמה, יוצר מסגרת חדשה לעידוד ופיתוח יזמות ויתרום לקידום מעמדם של 'הוותיקים החדשים' בחברה. הוא מצטרף לשורה של מהלכים שביצענו ונמשיך לבצע למען לקוחותינו לקראת ואחרי גיל הפרישה".

בנק הפועלים השיק בתחילת 2015 מהלך אסטרטגי רחב, ראשון מסוגו בישראל, לאוכלוסיית המבוגרים לקראת ואחרי גיל הפרישה, תוך מחויבות להפוך את מערך השירות לאוכלוסיה הזו לאחד ממוקדי הפעילות המרכזיים של הבנק השנה ובשנים הבאות.

בלבו של המהלך עומד התכנון הפיננסי המיוחד לגיל המבוגר, המתבצע ב"פועלים Advisor" - מערכת ייעוץ חדשה ופורצת דרך שפותחה בבנק.

הבנק השיק גם את מועדון "פועלים Gold" ללקוחות הוותיקים, שמציע הטבות, אירועים מיוחדים, פעילויות ומבצעים בתחומי הצריכה, הפנאי, הבילוי והנופש לאורך כל השנה. החברות במועדון "פועלים Gold" מוענקת לכל לקוחות בנק הפועלים בעלי תעודת אזרח ותיק וכרטיס אשראי בנקאי.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully