וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הפרסום אברהם ינהל את תקציב club med ישראל

16.9.2015 / 15:44

המשרד זכה בתקציב הפרסום של חברת המועדונים לאחר שגבר על שורת משרדים אחרים במכרז. המשרד יטפל הן בפרסום הדיגיטלי ואין בפרסום אופליין של הרשת

חופשה האיים המלדיביים. ShutterStock
חופשה האיים המלדיביים/ShutterStock

רשת המועדונים Club Med ישראל בחרה במשרד הפרסום "אברהם" לניהול התקציב שלה. הבחירה נעשתה לאחר מכרז שארך כחודש ובו השתתפו משרדי פרסום רבים.

"אברהם" היה מבין שלושת המשרדים אשר הגיעו לשלבים האחרונים של המכרז בנוסף למשרדי הפרסום JWT ו- THE LEAD . עד כה, תקציב הפרסום של Club Med נחלק במחציתו לפרסום דיגיטלי ומחציתו לפרסום אופליין, כעת משרד הפרסום "אברהם" יטפל באופן שוטף בשני התחומים גם יחד, דבר שיוביל לסינרגיה והמשכיות של שפת המותג בכל הערוצים.

קייט אמסלם סמנכ"ל שיווק Club Medישראל ציינה: "לאחר מכרז שנערך במשך חודש ופגישות עם מס' סוכנויות פרסום מובילות ומצוינות, אנו גאים לבשר על בחירתנו במשרד הפרסום 'אברהם' בשל ההבנה החדה שלהם את המותג וצרכי הפרסום שלנו. אברהם הראו יכולת אמיתית לספק רעיונות יצירתיים ופתרונות דיגיטליים שמהווים עוגן מרכזי בפעילות השיווק שלנו כמו גם רמה גבוהה של אסתטיות וקריאטיביות אשר הושמו בפרזנטציות שהוצגו בפנינו. כל המתחרים ובמיוחד השלושה אשר הגיעו לשלב הסופי, הציגו רעיונות ברמה גבוהה התואמות את חזון וערכי הרשת ואני מודה להם על השתתפותם והאווירה הטובה שהפגינו במהלך המכרז".

זאב דהן, מנכ"ל Club Med ישראל הוסיף: "בנוסף לתצוגת תכלית מרשימה, אברהם גם קיבלו המלצות טובות וחמות מגורמים רבים ואנחנו מאמינים בהם כי יצליחו להביא את ערכי המותג לקהלי היעד שלנו בהצלחה רבה. המשימה הראשונה של "אברהם" כמשרד הפרסום החדש יהיה קמפיין החורף של Club Med בדגש על קידום מועדוני הסקי וחופשות השמש במועדונים רחוקים ביעדים אקזוטיים. אנו שמחים לפתוח שנה חדשה עם השותפים החדשים שלנו לדרך ובטוחים שביחד נצעיד את המותג קדימה".

  • עוד באותו נושא:
  • קלאב מד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully