וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג האופניים: איפה כדאי לקנות וכמה זה יעלה?

20.9.2015 / 13:36

מכירות האופניים מזנקות בימים אלה בכ-30% לקראת יום כיפור המתקרב. יצאנו לבדוק כמה יעלו האופניים או כלי הרכב המתגלגלים האחרים לקראת החג

עריכת וידאו: נעה לוי

הימים שבין ראש השנה ליום הכיפורים ידועים כזמן הכי נכון לחשבון נפש, אבל עבור מאות אלפי ילדים ובני נוער זו דווקא התקופה הכי טובה להצטייד באופניים חדשים. הרשתות מדווחות על עלייה של כ-30% במכירות המתגלגלים בתקופה זו של השנה ומתחרות על כיסו של הצרכן בשלל מבצעים. אז רגע לפני שכבישי הארץ מתמלאים בנחילי אופניים ומתגלגלים מכל הסוגים, יצאנו לבדוק מה מציעות הרשתות השונות השנה, כמה זה יעלה לכם והכי חשוב, על מה כדאי להקפיד כדי לשמור על ביטחון ילדיכם.

רשת טויס אר אס

לקראת החג, יצאה הרשת במבצעים רחבים על מוצרי גלגלים ומוצרים משלימים לרכיבה בטוחה. את קופוני ההנחה ניתן להוריד דרך האפליקציה או אתר החברה. המבצעים המשתלמים:

מגוון בימבות במחיר 59.90 שקלים במקום 99.90 שקלים.

תלתי אופן סמארט טרייק (SWING) ב-589.90 שקלים במקום 729.90 שקלים.

רולר 3 גלגלים ספיידרמן / הלו קיטי – 159.90 שקלים במקום 249.90 שקלים.

מגוון קסדות צבעוניות החל מ- 59.90 שקלים.

רשת "כפר השעשועים"

הרשת מקדישה קולקציה מיוחדת לקראת הרכיבות המסורתיות של יום כיפור הכוללת מבחר רחב של מתגלגלים.
בטווח מחירים של עד 99.90 שקלים תוכלו לרכוש סקט נעל שהופך לרולר, קורקינט מקצועי במגוון צבעים וסקייטבורד עם גלגלי סיליקון מדגם PANY.

בטווח מחירים של עד 199.90 שקלים תוכלו לרכוש בין היתר, סנייק-בורד ב-119.90 שקלים, קורקינט מתקפל עם כידון מקורי של חברת 'רייזור' ב- 169.90 שקלים ורולר סקט עם מרכב נעל בטיחותי ב- 199.90 שקלים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הקורקינטים של "מיקרו"

המותג השוויצרי שמאז השקתו הפך לאחד המבוקשים בעולם, עושה עלייה ונמכר ביותר מ- 25 חנויות ברחבי הארץ. למיקרו 5 סוגי קורקינטים שונים המתאימים לכל הגילאים.
בין המוצרים שתוכלו למצוא בחנויות נמצאים מיני מיקרו עם מושב (מתאים לגיל 1-5): קורקינט עם 3 גלגלים לביטחון ובטיחות בנסיעה. ניתן להחליף את מוט הקורקינט במוט עם ידית אחיזה נוחה לקטנטנים, ולחבר אליו מושב וכך הקורקינט הוא גם בימבה התחלתית עם סטייל, וכשהילד גדל הוא גם קורקינט לנסיעה עצמית לגן ולבית הספר. מוצע במחיר של 559 שקלים.

מקסי מיקרו (גילאים 6 עד 12): מתאים לגילאים הבוגרים יותר. ניתן לבחור בין ידית רגילה לידית ג'ויסטיק מתכווננת. קורקינט 3 גלגלים, חזק ועמיד עם מוט כידון מתכוונן לגובה הילד. מוצע במחיר של 659 שקלים.

קורקינט מיקרו אלומיניום (גילאים 7 ומעלה): מבחר קורקינטים עם 2 או 3 גלגלים המתאימים לגילאי ביה"ס ולבוגרים ומוצע במחיר של 515- 1,149 שקלים.

קורקינט פעלולים מיקרו (גילאים 6 ומעלה): קורקינט 2 גלגלים המתאים לאוהבי האקסטרים והפעלולים. מוצע במחיר של 799- 1,349 שקלים.

אתר www.toyz.co.il

מי שירצה לחסוך לעצמו את ההגעה לחנות, יוכל להזמין ממבחר המוצרים שמציע אתר הצעצועים "טויז" לקראת החג.

סקוט אנד רייד- מוצר מהפכני המתהפך לשני מצבי רכיבה בדו גלגלי אחד. המוצר מומלץ מגיל 3 ומעלה ומחירו עומד על 259 שקלים במקום 300 שקלים.


מבחר קורקינטים 3 גלגלים לבנים ובנות של דיסני, החל מ-88 שקלים במקום 99 שקלים.

מבחר קסדות לבנים ובנות ב-118 שקלים במקום 134 שקלים

רשת "רוזן ומינץ"

הרשת מציעה מספר דגמים נבחרים לילדים, נוער וגם למבוגרים לקראת יום הכיפורים.

דגמי ריינבו RAINBOW 2.0: דגמי אופני הרים מאלומיניום, נוחים ויעילים לרכיבה ספורטיבית מהנה ובריאה לילדים ולנוער. מוצעים במספר מידות (20-24-26 אינץ). טווח מחירים של 859-798 שקלים במקום 1100 שקלים.

אופני BMX מקצועי GT DYNOבמחיר 745 שקלים במקום 1,100 שקלים.

מבחר אופני BMX לילדים במספר מידות, טווח המחירים החל מ-330 שקלים.

אופניים חשמליים Rainbow מתקפלים דגם ROLLER "20 במבצע הנחה לחברי מועדון החל מ-3,590 שקלים.

אופניים חשמליים מתקפלים RAINBOW "20 Mynaבמחיר 3,198 שקלים.

אילוסטרציה. ShutterStock
חשוב להתאים את גובה האופניים/ShutterStock

אבנר רוזן, מבעלי רשת "רוזן ומינץ" ממליץ להקפיד על 8 הנקודות הבאות ברכישת האופניים ומוצרי העזר לילדים:

1. מומלץ להגיע עם הילד לחנות האופניים כדי לבצע התאמה מלאה בחנות.

2. בעת הרכישה להקפיד שהילד מגיע עם כפות הרגליים לרצפה כשהוא עומד עם רגליים מפוסקות מעל צינור השלדה העליון. בשלב ראשון ברכיבה עם גלגלי עזר מרווח מפסעה זה זניח יחסית אבל בהמשך עם ביטול גלגלי העזר הוא הופך לחשוב לבטיחות הרוכב. אם רוכבים בלי גלגלי עזר מרווח העמידה אמור להיות לפחות 4 ס"מ.


3. חשוב לשים לב כי בעת דיווש זווית הברך בעת קיפולה לא תעלה על 90 מעלות; רכיבה עם אוכף נמוך לאורך זמן מזיקה לברכיים.

4. רכיבה עם אוכף גבוה מדי גם היא אינה נוחה ותביא אף לאובדן שליטה. בקניית האופניים ידריך אתכם המוכרן של רוזן ומינץ ויכוונן לילד את האוכף בדיוק למידה המתאימה.


5. אם מידת ילד מציבה אותו על התפר בין שתי מידות, בשלב ראשון עדיף לרכוש את הזוג במידה הקטנה, זאת כדי לאפשר את הורדת גלגלי עזר מהר ככל האפשר. זוג במידה גדולה יפגע בהתקדמות הילד בשליטה באופניים וכמו כן יפגום בהנאה שברכיבה - שהיא הסיבה העיקרית שבגללה קונים אופניים.

6. בעת הקנייה מומלץ להצטייד בשמנים לשימון חלקי ההינע באופניים, חומרי ניקוי, מנעול למניעת גניבה, כפפות להגנת כפות הידיים וכמובן קסדה.


7. לרכיבה בשעות ערביים ובחשכה מומלץ לרכוש אמצעי תאורה - פנס קדמי ופנס מנצנץ אחורי . אסור לאפשר לילד לרכב בשעות החשיכה לבד.

8. חובה לכבוש קסדה בעלת תו תקן. יש להתאים את הקסדה למידת היקף הראש ומומלץ לרכוש קסדה קלה ומאווררת. עדיף לרכוש קסדה עם מנגנון הידוק להתאמה מושלמת לראשו של הילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully