וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאנוקס תרכוש את איזיצ'יפ תמורת 811 מיליון דולר

30.9.2015 / 14:50

מלאנוקס תשלם 25.5 דולר למניית איזיצ'יפ, פרמיה של כ-16% על מחיר הנעילה אמש בוול סטריט. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2016. מלאנוקס צופה כי העסקה תוסיף ערך non-GAAP מהיום הראשון

איל וולדמן. צילום: תמר מצפי, גלובס
איל וולדמן/גלובס, צילום: תמר מצפי

מלאנוקס ( 39.79 +1.14% ) דיווחה היום (ד') כי תרכוש את איזיצ'יפ ( 21.99 -0.36% ) תמורת כ-811 מיליון דולר או 25.5 דולר למניית איזיצ'יפ, פרמיה של כ-16% על מחיר הנעילה אמש בוול סטריט. תנאי הרכישה אושרו פה אחד על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות.

על פי הודעת מלאנוקס, רכישת איזיצ'יפ מהווה צעד באסטרטגיה בדרך להיות הספק המוביל של פתרונות קישוריות חכמים עבור מרכזי נתונים מוגדרי תוכנה. "המוצרים והמומחיות המתווספים של איזיצ'יפ בעיבודי אבטחה, בדיקה עמוקה של חבילות מידע, וידאו, ואחסון מחזקים את מעמדה המוביל של מלאנוקס, ואת יכולתה לספק פתרונות מלאים של קישוריות חכמה מקצה לקצה, בקצבים 10, 25, 40, 50, ו- 100 ג'יגהביט לשנייה, ופתרונות עיבוד לפלטפורמות מרכזי נתונים וקצה מתקדמות. החברה המשולבת תספק פתרונות מגוונים ועמידים כדי לאפשר ללקוחות לעמוד בדרישות הגוברות של יישומים עתירי נתונים בשימוש מחשוב עתיר ביצועים, Web 2.0, ענן, מרכזי נתונים מאובטחים, אנטרפרייז, תקשורת, מסדי נתונים, שירותים פיננסיים וסביבות אחסון", נכתב בהודעת החברה.

"הסינרגיות בין איזיצ'יפ ומלאנוקס יוצרות הזדמנויות אטרקטיביות. אנו צופים כי הטכנולוגיות ופורטפוליו המוצרים המשולבים שלנו יספקו פתרונות מובילים של קישוריות ועיבוד חכמים, מקצה-לקצה, עבור מרכזי נתונים ורשתות תקשורת מרחבית (WAN)", אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס.

"איחוד הכוחות עם מלאנוקס מייצג מספר רב של סינרגיות שיוצרות עוצמה אמיתית של פתרונות לקישוריות ועיבוד. אנו שמחים להצטרף לצוות מלאנוקס ומצפים לעבוד ביחד כדי לדחוף ביתר שאת את צמיחת החברה המשולבת", ציין אלי פרוכטר, מנכ"ל איזיצ'יפ.

ביחד לשתי החברות כיום ישנם כ-2,400 עובדים, וייצרו הכנסות משולבות של 668 מליון דולר במשך 12 החודשים שהסתיימו ברבעון השני של השנה.

העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2016, בכפוף להשלמת תנאי סגירה מסוימים. מלאנוקס צופה כי העסקה תוסיף ערך על בסיס non-GAAP מהיום הראשון.

עדכון ראשון: 8:59

  • עוד באותו נושא:
  • היי-טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully