וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת מלאנוקס-איזיצ'יפ נרקמה במסעדה מזרחית: "דיברנו שנים"

שירי חביב ולדהורן

1.10.2015 / 12:16

אייל וולדמן: "ישבנו הרבה במסעדת 'אל באבור' ביקנעם והעלינו כמה קילו ביחד. בשנים האחרונות, הקונסטלציה לא התאימה. עכשיו הקונסטלציה נכונה". מנכ"ל איזיצ'יפ: "תמיד קיוויתי שאיזיצ'יפ תקנה את מלאנוקס, אבל יצא הפוך"

איל וולדמן. צילום: איל יצהר, גלובס
איל וולדמן/גלובס, צילום: איל יצהר

עסקה של 811 מיליון דולר נרקמה במיקום לא שגרתי - מסעדה מזרחית ביקנעם - ויצאה אל הפועל רשמית אתמול, כשמלאנוקס ( 37.79 -5.03% ) הודיעה על רכישת איזיצ'יפ ( 9,760 +10.77% ) .

"איל ואני נפגשים תדיר, בכל פעם במסעדה אחרת ביקנעם, ומחליפים רעיונות", סיפר היום (ה') במסיבת עיתונאים אלי פרוכטר, מייסד ומנכ"ל איזיצ'יפ, על הקשר עם איל וולדמן - מייסד ומנכ"ל מלאנוקס. "היה די ברור שבאיזשהו יום נתחבר. תמיד קיוויתי שאיזיצ'יפ תקנה את מלאנוקס, אבל יצא הפוך, וזה ממש לא משנה. יש פה הזדמנות לייצר חברה ישראלית גדולה, חזקה, ואני חושב שאין מתאים מאיל להוביל חברה כזאת".

"דיברנו על המיזוג מספר שנים", אמר וולדמן. "ישבנו הרבה במסעדת 'אל באבור' ביקנעם והעלינו כמה קילו ביחד. בשנים האחרונות, הקונסטלציה לא התאימה. עכשיו הקונסטלציה נכונה".

לדברי וולדמן, "העסקה טובה לבעלי המניות של שתי החברות. איזיצ'יפ חברה מאוד רווחית, שעושה דברים מאוד חכמים. יש לה יכולות עיבוד משמעותיות, אלמנטים שהיו חסרים לנו. השילוב של צינורות מאוד מהירים עם האינטליגנציה של העיבוד יאפשרו למלאנוקס לא רק להעביר דאטה אלא גם לעבד אותו, ולהוסיף יכולות אבטחת סייבר, offload ועוד. אנחנו שמחים לקבל את הצוות שאלי גידל. ראיתי אתמול ממש דמעות אצל עובדי איזיצ'יפ שאוהבים וקשורים לאלי".

איזיצ'יפ פונה בעיקר לשוק ספקי השירותים דרך לקוחותיה, אך עם רכישת טילרה ב-2014 היא התרחבה לשוק ה-data center ולדברי פרוכטר, שם מגיע החיבור ההגיוני עם מלאנוקס.

וולדמן ציין שהתכנון הוא בשלב ראשון לקחת את מוצרי איזיצ'יפ ולהציע ללקוחות מלאנוקס, כולל לחברות מתחום השרתים והאחסון, ולהפך, את מוצרי מלאנוקס ללקוחות איזיצ'יפ. בשלב השני - ב-2017-2018, יושקו מוצרים שכוללים את הידע של שתי החברות. "מאוד נשמח להגדיל את ההכנסות של מלאנוקס מסיסקו, הלקוח הכי גדול של איזיצ'יפ. אולי יחד נוכל לשמר את סיסקו כלקוח. בנוסף נוכל להוסיף לרשימת הלקוחות של מלאנוקס את Huawei ו-ZTE ולהגדיל את ההכנסות", אמר וולדמן.

סיסקו, נזכיר, מהווה 35% מהכנסות איזיצ'יפ אך לפני כמה חודשים הודיעה שלא תשתמש במעבדי הדור הבא של איזיצ'יפ, אלא בפיתוח פנימי שלה. וולדמן ופרוכטר התייחסו גם לנושא זה. לדברי פרוכטר, הפגיעה בהכנסות תהיה ב-2019-2020 ועד אז לא צפויה בעיה. "אין ספק שגם לבד, איזיצ'יפ הייתה מצליחה לקזז את הפגיעה, ויחד עם מלאנוקס בוודאי

  • עוד באותו נושא:
  • מלאנוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully