וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי אייר פראנס מוחים נגד פיטורים - וקורעים בגדי המנהלים

6.10.2015 / 10:31

הפגנות שערכו עובדי חברת התעופה הגדולה במחאה על כוונת ההנהלה לפטר כ-2,900 עובדים יצאו מכלל שליטה ושני מנהלים בחברה נאלצו להימלט מהמקום כשבגדיהם קרועים

מערכת וואלה!

את התמונות האלה מנהלי חברת התעופה אייר פראנס, אחת מחמש חברות התעופה הגדולות בעולם, כנראה היו מעדיפים לשכוח.

הפגנת המחאה שערכו אתמול עובדי אייר פראנס מול משרדי החברה בפריז יצאה מכלל שליטה, אחרי שמאות מהעובדים פרצו למשרדי ענקית התעופה וקרעו באלימות את בגדיהם של שני מנהלים בכירים.

מי שמצאו עצמם בעין הסערה היו מנהל משאבי האנוש של אייר פראנס, קסוויה ברוסטה ומנהל התחנה בשדה התעופה אורלי שבפריז, פייר פליסונייה. השניים על פי התמונות, נאלצו לטפס על גדר בגובה כשניים וחצי מטר, תוך שהם מסתייעים באנשי האבטחה שהיו במקום, כדי להימלט מההמון הזועם.

ההפגנה התנהלה בזמן פגישה של נציגי העובדים וההנהלה על רקע הודעתה על סבב פיטורים ראשון שתאלץ החברה לבצע לראשונה מאז שנות ה-90 ובו יפוטרו 2,900 עובדים.

הסיבה לפיטורין היא המצב הכלכלי אליו נקלעה החברה בשנים האחרונות, בעיקר בשל התחרות העזה שהחלה בשוק התעופה וחברות הלואו קוסט שתפסו נתח גדול מהשוק.

אייר פראנס כבר הגישה תלונה במשטרה כנגד המתפרעים והודיעה כי על אף האלימות הקשה, היא אינה חוזרת בה מתכנית הקיצוצים הכואבת.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully