וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90min סגרה סבב השקעות בשווי של 15 מיליון דולר

6.10.2015 / 15:12

את סבב ההשקעות האחרון הובילה קבוצת המדיה הגרמנית ProSiebenSat.1 Media SE. שווי ההשקעות הכולל בחברה עומד כעת על 39 מיליון דולר

ילד משחק כדורגל. ShutterStock
ילד משחק כדורגל/ShutterStock

90min, פלטפורמת תכני כדורגל המונעת על ידי תוכן משתמשים, הודיעה היום (שלישי) על סגירת סבב השקעות של 15 מיליון דולר, המביאים את סך ההשקעה בחברה ל-39 מיליון דולר. הכספים ישמשו לקידום ההתרחבות העולמית של 90min, להשקת מותגי ספורט חדשים ולהעשרת הפלטפורמה הטכנולוגית תוך התמקדות בתכני מובייל ומולטימדיה.

את סבב ההשקעות האחרון הובילה קבוצת המדיה הגרמנית ProSiebenSat.1 Media SE, אליה הצטרפו משקיעי 90min הקיימים Battery Ventures, Dawn Capital ו-Gemini Ventures. כחלק מההשקעה, יושק שיתוף פעולה אסטרטגי בין 90min ו-ProSiebenSat.1 תחת מיתוג משותף שיפנה לשוק הכדורגל הגרמני עם פיתרון דיגיטלי משולב.

מטה החברה, שנוסדה ב-2011, נמצא בלונדון ויש לה משרדים בתל אביב ובמנילה.

90min מספקת מדי יום 400-500 פריטי תוכן מקורי, המקודמים על ידי שיתוף חברתי, שמקורם ברשת עולמית של כותבים ותוכן אותנטי מצד אוהדים, ליותר מ-30 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש, ב-10 שפות ובכל רחבי אירופה, אמריקה לטינית ודרום-מזרח אסיה,. נוסף על כך, החברה מתעתדת להשיק מותג חדש שיפנה לספורט אמריקאי ולפתוח שלוחה נוספת בניו-יורק.

תכני 90min מופיעים במגוון רחב של פורמטים ביניהם וידאו, טקסט, מאמרים קצרים, סיכומים חברתיים וסקרים אינטראקטיביים. פלטפורמת הטכנולוגיה הפתוחה של החברה מאפשרת לאתרי תוכן אחרים להציג או להטמיע את התוכן העשיר שלה באתריהם. בין הגופים המשתמשים בתכני 90min נמנים The Mail Online, The Independent, Huffington Post, The Mirror, USA Today ואתר הספורט הגרמני Ran.de, כמו גם האתרים הרשמיים של מספר מועדוני פרמייר ליג, ביניהם צ'לסי, ליברפול ווסטהאם.

אסף פלד, מנכ"ל ומייסד 90min אמר כי "אנו גאים מאוד שקבוצת מדיה מהדרג הראשון כמו ProSiebenSat.1 הצטרפה אלינו כמשקיעה ושותפה אסטרטגית, מהלך התומך בהתרחבות שלנו לתחומי הווידאו, זכויות השידור של תחרויות ספורט ובסופו של דבר הטלוויזיה הדיגיטלית. על אף הצמיחה של 0min9 כמותג צרכני, הכניסה לשותפות עם ProSiebenSat.1 משקפת דגש מוגבר של החברה על שותפויות מדיה אסטרטגיות, על בסיס פלטפורמת הטכנולוגיה הפתוחה שלנו."

ז'לקו קראיצ'ה, מנהל חטיבת הספורט ב-ProSiebenSat.1 Media SE אמר כי "אנו נרגשים מאוד להוביל את סבב ההשקעות הזה ולהיות שותפים של אחת מפלטפורמות התוכן הגדולות בעולם בתחום הכדורגל. 90min מאפשרת לאוהדי כדורגל להשמיע את קולם ולגלות מעורבות בתכנים שהם אוהבים. מבחינה אסטרטגית, היא מתאימה מאוד לתיק אחזקות הספורט הדיגיטלי שלנו, ואנו מצפים לבסס את 90min כמותג מוביל בגרמניה".

בעקבות סבב השקעות זה, מתכננת 90min להגדיל את הצוות העסקי שלה בלונדון ובניו-יורק. נוסף על כך, החברה תרחיב באופן משמעותי את צוותי הטכנולוגיה, המוצר והתוכן שלה בתל-אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • 90min

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully