וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן הנדל"ן ALTO רכשה 24 נכסים בארה"ב

8.10.2015 / 9:35

שווייה הכולל של העיסקה כמיליארד שקל (245 מיליון דולר). העיסקה כוללת מרכזים לוגיסטיים, משרדים ומרכזי קניות המתפרסים על שטח של כ-6 מיליון רגל רבוע (כ-560 אלף מ"ר) ב-12 מדינות ברחבי ארצות הברית

מודי כידון בכנס ראש פינה חירום. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
מודי כידון/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

קרן הנדל"ן האמריקאית, ALTO Fund 2 , בבעלותם של מודי כידון ויניב מלמוד, העוסקת בהשקעה בנדל"ן מסחרי-מניב בארה"ב, השלימה עסקת ענק לרכישת 24 נכסים בעסקה מחוץ לשוק בעלות כוללת של כמיליארד שקל (כ-245 מיליון דולר). העסקה כוללת פורטפוליו גדול של מרכזים לוגיסטיים, משרדים ומרכזי קניות המתפרסים על שטח של כ-6 מיליון רגל רבוע (כ-560 אלף מ"ר) ב-12 מדינות ברחבי ארצות הברית.

כ-40% מנכסי הפורטפוליו נמצאים בתפוסה מלאה ולדברי החברה, צפויים להימכר מהר במחירים הגבוהים משמעותית ממחירי הרכישה. ביתרת הנכסים גלום פוטנציאל ההשבחה לאור העובדה שאינם נמצאים בתפוסה מלאה. שיעור התפוסה הממוצע בכלל הנכסים עומד על כ-72%.

בעקבות גידול הפעילות של הקרן, ALTO עומדת לפתוח משרד חדש בדאלאס בנוסף למשרד הקיים במרכז רוקפלר בניו יורק. הקרן השלימה לאחרונה גיוס של כ-140 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים ופרטיים. מרבית השוכרים בנכסים אותם רכשה הקרן הן חברות ענק כגון:Time Warner Cable -חברת הכבלים השנייה בגודלה בארה"ב, Bechtel Corporation-חברה לתכנון ובנייה אזרחי הכי גדולה בארה"ב, ATSG-אחת מחברות ההפצה הגדולות בארה"ב, משמשת כקבלן משנה של US. Mail, Dollar Tree¬¬ -¬רשת חנויות ענקית למוצרים מוזלים המונה כ-5,000 סניפים בארה"ב ובקנדה. Progressive Corporation - אחת החברות הגדולות בארה"ב בתחום הביטוח-רכב.

יו"ר ALTO, מודי כידון, ציין כי "אנו מאוד שמחים שהצלחנו לסגור עסקה בסדר גודל כזה. העובדה שרכשנו 24 נכסים בעסקה אחת גרמה לכך שקיבלנו הנחה משמעותית אילו היינו רוכשים כל נכס בנפרד ולכן פוטנציאל הרווח שגלום בעסקה זו הינו גדול".

יניב מלמוד, מנכ"ל קרן אלטו, הוסיף כי "בעסקה זו קיים שילוב נכון של פיזור גיאוגרפי וסקטוריאלי-מה שמביא ליחס סיכוי-סיכון מיטבי. להערכתנו ניתן יהיה למכור כ-40% מהפורטפוליו בזמן קצר וברווח משמעותי ואת יתרת הנכסים נמכור לאחר שנגדיל בהם את התפוסה".

קרן אלטו, הוקמה לפני 6 שנים, ביצעה עד כה 50 השקעות של נכסים מניבים בשטח כולל של 10 מיליון רגל רבוע בעלות של 800 מיליון דולר. הקרן מימשה 11 נכסים, שהניבו תשואה שנתית נטו ממוצעת של 34%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully