וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארט אפ ישראלי חדש: המזוודה החכמה בעולם

צחי הופמן

15.10.2015 / 10:03

היא נראית כמו מזוודה רגילה אבל כשפותחים אותה מגלים עולם ומלואו: הכירו את המזוודה החדשה פרי פיתוח ישראלי שעשוייה להפוך לסיפור הצלחה בשוק

גלובס

נוסעים מתמידים לא אוהבים לחכות למזוודה שלהם ליד המסוע בשדה התעופה והם תמיד משתדלים לטוס רק עם מזוודת טרולי הצמודה אליהם במטוס. סטארט-אפ ישראלי בשם Travel-Light החל אתמול בערב (ד') בקמפיין באתר גיוס ההמונים קיקסטרטר, עבור מזוודת טרולי משוכללת בשם – G-RO.

G-RO היא מזוודה חכמה וארגונומית הנראית כאילו הגיעה מסרט מדע בדיוני. היא כוללת גלגלים בעלי קוטר גדול במיוחד, המסוגלים לטענת החברה לנסוע על כל משטח, אפילו על שלג. בזכות ממבנה הגלגלים הטרולי מרגיש קל יותר, נע מהר יותר ובעל איזון טוב יותר. המזוודה כוללת חלק תחתון ממוגן למים, ידית נשיאה ארוכה, גלגלים המסתובבים ב-360 מעלות, כיסים קדמיים לאחסון גאדג'טים, תא לאחסון לפטופ עד לגודל 15 אינץ' ומיקום מיוחד לנוזלים.

ה-G-RO כולל עמדה להנחת הלפטופ עליו לעבודה תוך כדי ההמתנה בתורים הארוכים בשדה התעופה. המזוודה כוללת סוללה בקיבולת עצומה של 23 אלף מיליאמפר, המאפשרת לטעון שני מכשירים ניידים בו זמנית. המזוודה גם כוללת אפליקציה וחיישן למעקב אחר מיקומה, כאשר היא נמצאת במרחק עשרות מטרים מהמשתמש (טכנולוגיית בלוטות').

עלות המזוודה למזמינים הראשונים בקמפיין עומדת על 200 דולר, כאשר עבור הסוללה הנטענת צריך לשלם עוד 100 דולר. לאחר מכן המזוודה תימכר ב-280 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • מזוודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully