וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה התחבורה יותר זולה: בלונדון או בבנגקוק?

22.10.2015 / 13:04

בדיקה שערך האתר travel republic העלה נתונים מפתיעים: נסיעה באוטובוסים הבריטיים המפורסמים תעלה לכם פחות מנסיעה בטוקטוק ברחובות בנגקוק. ואיפת תשלמו 53 פאונד למייל?

מערכת וואלה!

הנתון הבא אולי לא יגרום לכם לוותר על החופשה השנתית בתאילנד, אבל בטוח יביא להרמת גבה.

מחקר שערך אתר התיירות הבריטי "travel republic", בחן את עלות הנסיעה פר מייל במספר אמצעי תחבורה אייקונים מסביב לעולם ומצא כי נסיעה בטוקטוק ברחובות בנגקוק, תעלה יותר מנסיעה באוטובוס הקומות המסורתי בלונדון. כך, עבור נסיעה באוטובוס תשלמו 42 פני (כ-3 שקלים) פר מייל, בעוד בטוק טוק מחיר הנסיעה הממוצע עומד על 94 פני (5.60 שקלים) פר מייל. ממצא די מפתיע לאור העובדה שתאילנד נחשבת לאחד מיעדי התיירות הזולים בעולם.

הנסיעה היקרה ביותר על פי המחקר, נרשמה בגונדולות המסורתיות של וונציה, שם עבור שייט תאלצו להיפרד מסכום מכובד של 53 פאונד (כ-316 שקלים) פר מייל.

אל המקום מקום השני הגיע שייט בסירות הדייג הידועות של זנזיבר שבטנזניה, המכונות כסירות "דאוו" ((dhow כאשר שייט בהן יעלה כ-23 פאונד (כ-137 שקלים) פר מייל.

המוניות הצהובות של ניו יורק הגיעו רק אל המקום השביעי, כשנסיעה בהן תעלה בממוצע 2.5 פאונד (כ-15 שקלים) פר מייל.

המדינה בה מצא המחקר כי הכי זול להתנייד ממקום למקום היא גוואטמלה, שם, נסיעה באוטובוסים המקומיים והצבעוניים המכונים "chicken bus", תעלה כ-0.03 פני (פחות מ-10 אגורות) פר מייל.

ומי שזכה בתואר "הנסיעה הכי משתלמת", הם האיים המלדיביים, שם נוסעים יזכו לשלם רק 2 פאונד (כ-12 שקלים) פר מייל, עבור טיסה במטוס ימי בשמי האיים המרהיבים.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • נסיעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully