וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף חינם בעזריאלי - 50 שקל לקנייה ללא תנאים

אילנית חיות

25.10.2015 / 13:17

המהלך יוצא לדרך על רקע המצוקה אליה נקלעו הקניונים בעקבות נטישת הקונים בשל גל הפיגועים. כמה מהקניונים הגדולים ספגו צניחה של עד 60% בפדיונות. במקביל, קניוני עופר מציעים ימים בהם תינתן הנחה בסך 50%

דנה עזריאלי. איל יצהר, גלובס
דנה עזריאלי/גלובס, איל יצהר

קבוצת עזריאלי תחלק גיפט קארד (כרטיס מתנה) ללקוחותיה בניסיון להחזיר אותם לקניונים - כך נודע ל"גלובס". המהלך, שעלותו מוערכת במיליוני שקלים, בא על רקע המצוקה הגדולה אליה נקלעו הקניונים בעקבות נטישת הקונים בשל גל הפיגועים. מדובר במהלך תקדימי, שלא ננקט עד כה על-ידי הקניונים.

ככל הנראה, כל גיפט קארד ייטען בסכום של 50 שקל ויינתן ללא התניה. לחילופין תעניק הקבוצה קופונים לרכישה בקניוני הקבוצה, דרך האינטרנט. הכרטיס או הקופון יהיו ניתנים למימוש בעסקים הפועלים בקניוני עזריאלי בלבד, וככל הידוע לא יהיו מותנים בקנייה בסכום מסוים.

פרטי המהלך, שיתוקשר במקביל בקמפיין, מסוכמים בשעה זו בהנהלת הקבוצה. הקבוצה גם תצטרך למצוא פתרון שימנע מעשרות אלפי ישראלים מסתערים להצטייד כל אחד במלוא החופן גיפט קארד.

ההחלטה לחלק גיפט קארד באה לאחר שפדיונות החנויות בקניונים ובמרכזי המסחר צנחו מתחילת גל הפיגועים הנוכחי בעשרות אחוזים. בשוק קיים חשש מקריסה של עסקים שנקלעו לבעיות תזרימיות. הצניחה בפדיונות הקניונים מתרחשת בכל רחבי הארץ, וכמה מהקניונים הגדולים ספגו עד כה צניחה של עד 60% בפדיונות.

ברשתות נמתחת ביקורת קשה על הנהלות הקניונים ומרכזי המסחר, שממשיכים ליהנות מדמי שכירות גבוהים, בזמן שבעלי העסקים בקניונים סופגים את הפגיעה כולה. כתבה נרחבת בנושא תתפרסם הערב (א') במוסף נדל"ן של "גלובס".

אתמול (מוצ"ש) העלו קניוני עופר מקבוצת מליסרון קמפיין שנועד לעודד את הקונים לחזור לקניונים ומציע ימי מכירות שבמסגרתם תוענק הנחה של עד 50% על הקניות. מקורב לקבוצת עזריאלי אומר ל"גלובס" כי "מליסרון יצאה עם קמפיין שמציע הנחה, אבל לא נתנה כלום מעצמה. דנה עזריאלי (יו"ר קבוצת עזריאלי ובעלת השליטה בה - א"ח) רוצה לתת, והיא רוצה שהכסף הזה ילך לסוחרים".

אותו גורם אומר עוד כי המצוקה הגדולה ביותר של הרשתות היא היעדר קונים. אם המהלך יהיה אכן רחב-היקף, הוא עשוי להעניק לקניוני עזריאלי יתרון במשיכת קהל על פני קניונים אחרים בארץ - יתרון חשוב בימים שבהם רוב הקונים נשארים בבית.

מצד שני, נטען כי המהלך המתוכנן של קבוצת עזריאלי פוטר אותה מהצורך להעניק הנחות בדמי שכירות לעסקים בקניונים - מהלך שאם ייעשה באופן רחב, עשוי לפגוע בשווי של כל קניון וקניון שנקבע גם לפי דמי השכירות.

  • עוד באותו נושא:
  • עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully