וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמתנה משגעת? תנו לרובוט לחכות בשבילכם על הקו

27.10.2015 / 15:38

אפליקציה ישראלית חדשה מציעה להתמודד בשבילכם עם אחת המטלות הפחות נחמדות - המתנה לשירות הלקוחות. יוצריה מבטיחים כי השימוש בה יישאר חינמי וכי רק החברות שיצטרפו אליו ישלמו

אין ספק שאחד הדברים שצרכנים הכי היו רוצים להימנע ממנו, הוא שיחת הטלפון לשירות הלקוחות שיכולה לעיתים להופך לסיוט מתמשך. ההמתנה הבלתי נגמרת על הקו לנציג השירות, אינספור לחיצות על המקשים כדי לקבל מענה לפעולה הנדרשת, ניתוקי שיחה אקראיים והרשימה עוד ארוכה.

כעת, אפליקציה ישראלית חדשה בשם "Robohold", תנסה להפוך את הסיוט לחוויה נעימה קצת יותר ולהוביל את המפכה הבאה בתחום שירות הלקוחות. האפליקציה החינמית מאפשרת למשתמשים בה לבחור את נותן השירות אתו הם רוצים ליצור קשר ובלחיצת כפתור פשוטה, תבצע את ההתקשרות וההמתנה לנציג השירות עבור הלקוח. משבחר המשתמש את נותן השירות המבוקש, כל שנותר הוא להמתין שהאפליקציה תחבר את הלקוח לשיחה ישירה עם נציג השירות. לא פחות חשוב לציין שבזמן ההמתנה לנציג השירות, המשתמש יכול להמשיך ולבצע פעולות בסמארטפון כאוות נפשו וללא הפרעה.

מאחוריי המיזם עומדים היזם ירון גביש, איש העסקים אלי להב והשחקן ציון ברוך. לדברי גביש "רובי נולד מתוך הצורך לשנות את חוויית המשתמש בכל הקשור להמתנה לנציג שירות. זו אחת הבעיות המרכזיות של נותני השירות ושל הצרכנים בישראל, ובעזרת האפליקציה נוכל לפנות את זמן ההמתנה של המשתמש לעיסוקיו הפרטיים". הוא מוסיף כי לדעתו האפליקציה תחולל מהפכה של ממש בתחום שירות הלקוחות ותביא אתה בשורה הן עבור הצרכן הישראלי והן עבור נותני השירות. כמו כן, חשוב לו לציין כי השימוש באפליקציה עבור המשתמשים ימשיך להיות חינם וללא שינוי, כך שהכנסות החברה נשענות על החברות עצמן שמשלמות עבור הצטרפותן לאפליקציה. "החברות משלמות לנו על פי מודל עסקי שנקבע מראש, במטרה לשדרג את חווית השירות המוענקת ללקוחותיהם ולא לפגום בנאמנותם לחברה".

האפליקציה שעלתה לאוויר לפני 6 ימים בלבד, כוללת היום מספר מצומצם יחסית של חברות וגופים וביניהם הוט והוט מובייל, סלקום ונטוויז'ן, אל על, כלל, ישראכרט, תדיראן, מי אביבים, הדקה ה-90, פתאל, נטוויז'ן ואוטודיל. לדברי גביש הם עובדים בימים אלו לצירופם של עשרות נותני שירות נוספים שכבר הביעו התעניינות. לדבריו, "חברות מבינות היום את החשיבות לשמר את נאמנותו של הלקוח ולכן הן בוחרות להשקיע כסף נוסף בשירות כמו זה שיכול רק לחזק את הקשר שלהם עם הלקוחות".

וואלה! עסקים החליטה לבחון עבורכם את יעילותה של האפליקציה והאמת, הממצאים מפתיעים מאוד. ראשית חשוב לציין כי ממשק האפליקציה נוח ונעים מאוד לשימוש והחיבור אליו מהיר ויעיל. אך יותר מאשר נוחיות השימוש באפליקציה, חשוב היה לנו לבחון את המהירות בה נציגי שירות הלקוחות חוזרים אלינו מהרגע בו ביצענו את הבקשה. בשורה התחתונה, האפליקציה עושה עבודה נפלאה ומרבית החברות חזרו אלינו בתוך פחות מדקות ספורות ובכך חסכו עבורנו המתנה מיותרת באם היינו בוחרים להתקשר ישירות לשירות הלקוחות של החברה.

בין המצטיינים שנציגי שירות הלקוחות שלהם חזרו אלינו בתוך פחות מדקה ניתן לציין את הדקה ה-90, אמריקן לייזר (סניף רחובות), אנגלו סכסון (סניף תל אביב) וכלל פנסיה וגמל. חברות נוספות שניתן לציין לטובה הן אל על, הוט ונטוויז'ן שנציג שירות שלהן חזרו אלינו בתוך פחות מ-10 דקות, פרק זמן סביר ומתקבל על הדעת, בייחוד לאור האלטרנטיבה שעשויה להשאיר אתכם על הקו פרק זמן ממושך יותר. אך היו גם מי שרשמו אכזבה, הראשונה היא חברת אוטודיל, שניסיון ליצור קשר עם נציג שירות בסניף ראשון לציון ובסניף ירושלים לא צלח עד לכתיבת שורות אלו ממש. לאור האכזבה, החלטנו לטלפן ישירות לנציגי השירות של החברה בסניפים שצוינו לעיל והופתענו להיענות בתוך פחות מ-2 דקות. מי שעוד רשמה בעייננו אכזבה היא חברת "פתאל" שאומנם נציג שירות חזר אלינו בתוך 2 דקות מרגע הלחיצה על האפליקציה, אך הייתה זו נציגת שירות של מוקד הודעות שביקשה שנשאיר מספר טלפון ונציג יחזור אלינו- קצת חטאו למטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully