וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יערות בשחקים: הדבר הבא בתחום הנדל"ן?

סינגפור הפכה בשנים האחרונות למעצמת נדל"ן. בימים אלה היא מאתגרת את שוק גורדי השחקים, ולא הגובה הוא שקובע אלא הצמחייה והמפלים שהמגדל החדש מציע ברפובליקה

תכניות המגדלים החדשים בסינגפור. הדמיה, עיבוד תמונה
אגם ומפלים מוקפים מבנים בלב העיר/עיבוד תמונה, הדמיה

תשכחו מהגינות התלויות שאפיינו את גורדי השחקים הכי מפונפנים בעולם- הדבר הבא הולך צעד אחד, גדול וירוק קדימה, ומציע יערות בגורדי השחקים. מדובר בפרויקט רהבתני שצפוי לצאת לפועל בסינגפור שזכה לכינוי "יערות ענן".. ומן הראוי לציין בעניין זה, כי סינגפור נתפסת כמעצמת נדל"ן לא קטנה, הודות פרויקטים גרנדיונים ששיגרה במהלך השנים האחרונות לקרקע.

לאחרונה, נחשפו תכניות של משרד אדריכלי הנוף הבריטי גוסטפסון פורטר, בהן מוצג הפרויקט החדש שצפוי להצעיד את המגדלים לכיוון אקולוגי וידידותי יותר, אך ללא ספק גם מפתיע לא פחות. הפרויקט עתיד להבנות ברובע הפיננסי של סינגפור, (שהפך לאבן שואבת של אנשי עסקים מרחבי העולם), והוא כמו סנונית ראשונה לטרנד הבא. הוא חולש 360 דונמים על אדמה שיובשה לאורך החוף, בסמוך למגדלים שתכנן האדריכל הישראלי משה ספדיה (והפכו לאייקון אדריכלי) - המרינה ביי סאנדס, כמו גם הפארק הטרופי העצום שנמצא ליד. מסביב לקומפלקס המבנים ישכון לו יער קטן עם מפלי מים שיעניקו תחושה של טבע קסום בלב האורבניות. המבנים ישמשו כמרכז קניות ומתחם מגורים. היער שבמרכז אמור לשרת את כל מי שיחשוק לבקר בהם, ולא רק את דיירי המבנים שמסביב כפי שנהוג במגדלים הנוכחיים.

הגנים החדשים יהיו מוקפים בפלטפורמות שעוצבו בצורה גלית המזכירות את צורתן הייחודית של טרסות האורז, הפופולאריות ברחבי אסיה. כך שהצורה מתייחסת בהיבט זה לשפה הוויזואלית שקיימת ומוכרת באזור. המרפסות הגליות מתוכננות באופן שבו הן כמו חובקות את הבריכה המרכזית של הקומפלקס ואת מפלי המים שנשפכים מלמעלה במרכז האטריום. שתי הטרסות בחלקו העליון של המבנה יזכו לכינוי "יערות ענן והר עליון". עניין של מיתוג נכסים אף פעם לא הזיק לאף אחד ובטח שלא שמות פומפוזיים שמסקרנים את כולם.

ממשרד האדריכלים נמסר בהודעה לעיתונות כי יש לפעמים דעות קדומות באשר לאקלים בסינגפור שבשל היותו חם ולח מדי וכביכול, כזה שאינו מאפשר גידול של צמחייה. הפרויקט החדש אם כן, צפוי להפיג דעות אלה ויתרה מכך, להפוך לאחד הספוטים הראשונים מסוגו לשילובו של נוף ירוק במרחב האורבני. אי אפשר להתעלם מהעובדה המשמחת שכמות העלווה הגדולה של הצמחייה תעניק למבקרים במקום צל נעים נעים וחמצן.

קו הרקיע של סינגפור כולל כבר כמה גורדי שחקים המחופים בצמחייה מטפסת, בניהם, גם שדה התעופה המשופץ צ'אנגי, המתוכנן על ידי האדריכל הישראלי משה ספדיה, ומלון פארק רויאל שמתהדר אף הוא בשפע של צמחייה.

נכון לעתה, לא פורסם עדיין סכום עלות מבנה מסוג זה בעיר המתפתחת, גם לא תאריך שבו המבנה המאתגר יעמוד על הקרקע. כך או אחרת בשורה נדלני"ת חדשה יוצאת מהרפובליקה האסייתית.

תכניות המגדלים החדשים בסינגפור. הדמיה, עיבוד תמונה
יער אורבני לשירות הציבור שיוכל להנות במקום גם אם לא גר שם/עיבוד תמונה, הדמיה
תכניות המגדלים החדשים בסינגפור. הדמיה, עיבוד תמונה
כך סינגפור משלבת את הטבע בלב הרובע הפיננסי/עיבוד תמונה, הדמיה
תכניות המגדלים החדשים בסינגפור. הדמיה, עיבוד תמונה
מבט מלמעלה על הקומפקלקס כפי שמציעים האדריכלים בהדמיות/עיבוד תמונה, הדמיה
תכניות המגדלים החדשים בסינגפור. הדמיה, עיבוד תמונה
חתך המרפסות כמו טרסות האורז המוכרות באזור/עיבוד תמונה, הדמיה
תכניות המגדלים החדשים בסינגפור. הדמיה, עיבוד תמונה
מבט מלמטה על המגדלים המיועדים למסחר ולמגורים/עיבוד תמונה, הדמיה
תכניות המגדלים החדשים בסינגפור. הדמיה, עיבוד תמונה
אדריכלות משוכללת והמון ירוק בעיניים/עיבוד תמונה, הדמיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully