וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעם חדש לבן אנד ג'ריס: גלידת בוב מארלי

4.11.2015 / 13:45

הטעם החדש שהשיקה ענקית הגלידה מוקדש לאמן הרגאיי המפורסם וליצירותיו. חלק מההכנסות ממכירת הגלידה יוקדש לפרוייקטים חברתיים לקידום הקהילה האתיופית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחווה לאמן הרגאיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במחווה יוצאת דופן לזמר בוב מארלי וליצירותיו, השיקה "בן אנד ג'ריס" טעם חדש, שחלק מהכנסותיו ייתרמו לפעילויות חברתיות לקהילה האתיופית בישראל. למארלי כזכור, קשר חזק לאתיופיה בין אם בשיריו או בדת הרסטפארי בה דגל וכן המוסיקה והמורשת שלו משמשים כמקור השראה והערצה לרבים מהקהילה האתיופית בישראל.

יוזמה זו הינה חלק ממהלך אותה מקדמת "בן אנד ג'ריס" העולמית כחלק מציון 30 שנה לאלבומו המפורסם של מרלי LEGEND ובשיתוף פעולה עם בני משפחתו שממשיכה את מורשתו. במסגרת היוזמה, הושק הטעם החדש SATISFY MY BOWL לפני כשנה באנגליה, במטרה להקצות חלק מהכנסותיו ל"קרן מארלי", הממוקמת בג'מייקה- מקום הולדתו.

אבי זינגר, מנכ"ל בן אנד ג'ריס מספר כי בעקבות שיתוף הפעולה העולמי, החליט המפעל בישראל גם כן להרים את הכפפה ולאחר ניסיונות שכנוע של בני המשפחה וההנהלה העולמית, הוסכם כי חלק מהכנסות החברה יוקצו גם לטובת הפרויקט הלאומי לקהילה האתיופית בארץ. לדבריו של זינגר, במסגרת שיתוף הפעולה, בן & ג'ריס, ייקחו חלק בפעילות פרויקט הקהילה ובפרט באזור הדרום ובקרית מלאכי, שם גם ממוקם מפעל החברה וכן יסייעו להם בחשיפת פעילותם בציבור, לצורך גיוס כסף נוסף. כך, על כל מארז גלידה שיירכש מהטעם החדש, יוקצו כ-3% ממחירו לטובת פרויקט הקהילה. ייעודו של הפרויקט הלאומי אגב שהוקם בשנת 2004, הוא טיפוח דור העתיד של הקהילה האתיופית בישראל, באמצעות עשייה חינוכית הפועלת לקידום מצוינות ומנהיגות. כיום מטפל הפרויקט הלאומי ביותר מ- 4,000תלמידים בשנה, ב-23 ישובים ברחבי הארץ.

את הטעם החדש אם תהיתם, כבר ניתן לרכוש ברשתות השיווק והוא מכיל גלידת שמנת עם בננות, קרמל, פירורי עוגיות וחתיכות פאדג' בצורת סמל PEACE, כיאה למסריו של הזמר.

זוהי אינה הפעם הראשונה בה בן אנד ג'ריס מייצרים שיתופי פעולה למען הקהילה והחברה ובשנים האחרונות השיקה החברה העולמית מספר טעמים כשלכל אחד מהם מטרה אחרת. כך למשל, יצרה טעם חדש בשיתוף פעולה עם מאפייה בניו יורק שמספקת עבודה והכשרה לאנשים בעלי הכנסה נמוכה בעיר. במקרה נוסף, חברה למגיש הטוק שואו ג'ימי פאלון שייצרו יחדיו טעם חדש שחלק מהכנסותיו יוקצו למלכ"ר הפועל להגשים חלומות של ילדים הסובלים ממחלות קשות.

בן אנד ג'ריס ישראל, מצטרפים במהלך זה לרשימה ארוכה של חברות ועסקים שחרטו על דגלם את חשיבות התרומה לקהילה, אם על ידי העסקת עובדים בעלי מוגבלויות או על ידי הפרשת חלק מהכנסותיהם למען פרויקטים מיוחדים. כך למשל, מעסיקה "יקבי ירושלים" עובדים בעלי צרכים מיוחדים המשתייכים לעמותת תעסוקת השני" וכן חלק מהכנסותיה על מארזי היין מופרשים לידי העמותה. גם אתר "טלפארמה" המהווה בית מרקחת מקוון, החל לאחרונה בשיתוף פעולה עם מעצבות ישראליות למען העלאת המודעות לשימוש במקלות הליכה בקרב קשישים בישראל. כל ההכנסות יתרמו על פי החברה לעמותת מלב"ב הפועלת למען חולי אלצהיימר ודמנציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully