וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: קונים ייהנו ממסלול מהיר שיעקוף הולכי רגל

4.11.2015 / 15:26

לקונים הבריטיים מפריע מאוד שהולכי רגל "פשוטים" מעכבים אותם בדרכם. רשת ארגוס נחלצה לעזרתם והחליטה לסמן מסלול מהיר על המדרכה שישרת אותם בלבד

מערכת וואלה!

עבור השופוהוליקים שבינינו היוזמה הבאה תשמע הגיונית לחלוטין. הכירו את המסלול המהיר הראשון באנגליה, וכנראה גם בעולם, שיסייע לקונים חסרי סבלנות לא להיתקע אחרי הולכי רגל איטיים במהלך מסע הקניות.

רשת "ארגוס", המקבילה הבריטית של הום סנטר, החליטה לערוך פיילוט במסגרתו יסומן נתיב מהיר על המדרכה שמחוץ לחנות שלה בליברפול, המיועד לקונים ממהרים במיוחד.

מהלך זה מגיע בעקבות מחקר שגילה שעבור מחצית מהבריטים, הקצב האיטי של הולכי הרגל הוא התופעה שהכי מפריעה להם בזמן הקניות. לדברי הנהלת הרשת, הרעיון שעומד מאחורי המהלך היא לשפר במידה ניכרת את חווית הקנייה של הצרכנים ולהפוך אותה לפחות מתסכלת עבורם.
אנחנו רק מקווים שבשלב הבא לא נצטרך גם לשלם קנס בכל פעם שנאלץ לעצור לרגע לקשור את השרוך.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • קניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully