וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף הדגל נסגר: 70% הנחה בחיסול של ברברי בכיכר המדינה

8.11.2015 / 14:29

חמש שנים לאחר השקת חנות הענק בכיכר המדינה, מרבית המדפים וקולבי הבגדים ריקים, עקב סגירת הסניף היחידי בארץ ומבצעי חיסול של 70% הנחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדפים בחנות ברברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמש שנים בלבד לאחר שהשיקה את הסניף הראשון בישראל, סוגרת השבוע חנות "ברברי" בכיכר המדינה את דלתותיה ויוצאת במבצעים חסרי תקדים על שלל הפריטים.

מותג העל הבריטי עשה עלייה לישראל לפני חמש שנים, כשפתח את סניף הדגל בכיכר המדינה שבתל אביב, כיאה למותגי על. הסניף, המתפרש על פני שלוש קומות ו-300 מ"ר, עוצב לפי מפרט של החברה העולמית והוא כלל את קולקציית הנשים, גברים וילדים של המותג, לצד אביזרי האופנה הכוללים תיקים, צעיפים, משקפיים ועוד.

בימים אלו, בשל סגירת החנות, מוצעים למכירת חיסול שלל הפריטים בחנות, בהנחות הנעות בין 30% עבור התיקים ושלל אביזרי האפנה ועד 70% הנחה על קולקציית ההלבשה שבחנות. כפי שניתן לראות בתמונות שצולמו היום בחנות, מרבית המדפים וקולבי הבגדים כבר נותרו ריקים. משיחה שערכנו עם מוכרות בחנות, לא ניתן היה להבין את הסיבה האמתית העומדת מאחורי סגירתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדפים בחנות ברברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי ידיעות שפורסמו ביום פתיחת החנות, המותג ברברי הובא לישראל על ידי הזכיינים עפרה יעקובי ויורם חישין, המוכרים בנוף מותגי היוקרה בישראל גם כיבואני המותג גוצ'י לישראל. מרי יעקובי, גיסתה של עפרה, אליהם חברה שנבחרה לנהל את החנות בפועל.

המותג ברברי נוסד ב-1856 ומעצב הבית של המותג העולמי הוא כריסטופר ביילי, הנחשב כיום לאחד המעצבים המובילים בזירת האופנה, בין השאר לאור הצלחתו להפיח רוח חיים במותג הוותיק.

לא ניתן היה להשיג את תגובת הבעלים עד מועד פרסום הידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully